Opinie użytkownika (2)

Do placówki Nest...
Do placówki Nest Bank udałem się w celu założenia konta walutowego. Wyboru banku dokonałem po wcześniejszej analizie aktualnych ofert różnych baków, które aktualnie są dostępne i stwierdzeniu, że warunki umowy przedstawione przez Nest Bank są najbardziej korzystne. Wnętrze placówki czyste i przyjemne, wygodne kanapy i duże stoły. Na wejściu zostałem przywitany przez miłą Panią i zapytany o cel wizyty. Wskazano mi miejsce do poczekania i zaproponowano do picia kakao, co trochę mnie zdziwiło, gdyż pierwszy raz spotkałem się z takim poczęstunkiem w banku. Uważam, że wprowadzenie kawy lub herbaty byłoby lepszym rozwiązaniem. Po chwili podeszła do mnie kolejna Pani, która zajęła się już sprawą mojego nowego konta. Zostały mi przekazane wszystkie informacje dotyczące zawieranej umowy, zostałem poproszony o dane osobiste, dostałem wszystkie niezbędne dokumenty, a Pani rzetelnie odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Cała wizyta w banku trwała około 20 minut i przebiegła pomyślnie.

Mateusz_1245

21.11.2017

Nest Bank

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 37

Nie zgadzam się (0)
Po powrocie z...
Po powrocie z wycieczki do państwa spoza Europy na mojej fakturze dotyczącej abonamentu telefonicznego pojawiła się kwota znacznie wyższa niż zazwyczaj. Po szybkiej analizie okazało się, że została naliczona wysoka opłata za połączenia przychodzące i wychodzące, podczas gdy żadne połączenia nie były wykonywane. Po wybraniu numery infolinii i dokonaniu kolejno trzy razy wyboru sprawy, w której dzwonię, zaledwie po kilku sekundach zostałem połączony z konsultantem i przedstawiłem mu moją sytuację. Konsultant sprawdził moje bilingi i poinformował mnie, że jest to związane z pocztą głosową, gdy ktoś do mnie dzwonił podczas pobytu. Gdy zapytałem się jak to dokładnie funkcjonuje Pan z infolinii nie był pewien, więc przeprosił mnie na moment. Po minucie wrócił, zostałem poinformowany o działaniu poczty głosowej w takich przypadkach i poinstruowany co zrobić w przyszłości, aby uniknąć naliczania tak dużych opłat. Całościowo usługę oceniam bardzo dobrze. Zarówno czas usługi jak i zachowanie konsultanta spełniły moje oczekiwania.

Mateusz_1245

21.11.2017

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi