Opinie użytkownika (2)

Dnia 28/03/2017 odwiedziłem...
Dnia 28/03/2017 odwiedziłem stację paliw BP przy ul. Kocmyrzowskiej w Krakowie. Przy wejściu zostałem przywitany przez personel. Pracownik zapytał o płatność - gtówka/karta oraz czy zbieram punkty PayBack. Potwierdziłem płatność gotówką oraz chęć otrzymania punktów za paliwo. Dodatkowo pracownik zapytał o chęć zakupu dodatkowych produktów. Stwierdziłem, że ich nie potrzebuję. Pracownik w dalszym ciągu zachęcał do zakupu wody bądź czegoś do zjedzenia, za co podziękowałem. Pracownik był miły, niemniej trochę nachalny. Zapytałem jednak o możliwość wymiany punktów na produkty, na co pracownik odpowiedział, żebym poczytał na stronie internetowej bądź sprawdził ulotkę - mówiąc to wręczył mi ulotkę. Ubrany schludnie, w zieloną koszulkę polo z logo BP. Pracownik był miły i kulturalny, niemniej średnio kompetentny i zbyt nachalny przy próbie sprzedaży dodatkowych produktów. Obsłużony zostałem jednak dość szybko i bezproblemowo. Przy wyjściu zostałem miło pożegnany.

Michał_2212

29.03.2017

BP

Placówka

Kraków, Kocmyrzowska 43

Nie zgadzam się (0)
Dnia 28/03/2017 odwiedziłem...
Dnia 28/03/2017 odwiedziłem pizzerie Banolli w Krakowie na os. Centrum B. Na wstępie zostałem przywitany przez pracownika przy obsługującego przy ladzie. Zająłem miejsce przy stoliku, po czym po kilku minutach podszedłem do lady, jako, że obsługa nie odbiera zamówień od klientów z sali. Inny pracownik przywitał mnie i zapytał czego sobie życzę. Poprosiłem o średnią Margheritę, po czym pracownik od razu zaproponował dodatkowy sos, za co podziękowałem. Zacząłem się rozglądać za jakimś napojem z lodówki. Niestety pracownik nie przedstawił oferty. Wybrałem więc samemu Ice Tea 0.2l. Poprosiłem o szklankę i lód. Pracownik stwierdził, że lodu niestety już nie ma. Pracownik nie wspomniał o innych produktach pizzerii, ani o cieście na jakim ma być zrobiona pizza. Pracownik poinformował o kwocie do zapłaty i wydał paragon - zapisał na nim numer zamówienia, gdyż nie są one dostarczane do stolików. Zapłaciłem dziękując, pracownik również podziękował. Był (jak tez inni pracownicy) ubrany w zielono-czerwoną koszulkę polo z naszytym logo po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. Po ok. 20 minutach pojawiła się informacja o zamówieniu do odebrania. Pizza była dobra jakościowo. Po konsumpcji poprosiłem dodatkowo o zapakowanie 2 kawałków i odchodząc pożegnałem się, co odwzajemnili pracownicy. Lokal dość schludny i czysty, jedynie mój stolik jak i stojące obok miały nieposprzątane resztki po poprzednich klientach. Szyby w oknach też nie były zbyt czyste. Łazienka czysta i schludna, jednak brakowało mydła, a lustra miały niewielkie nacieki.

Michał_2212

29.03.2017

Pizzeria Banolli

Placówka

Kraków, Centrum B 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi