Dotyczy sklepu przy ul Majora w Krakowie. Od kilku tal jestem klientem sklepiku przy ul. Majora. Ze względu na stan zdrowia nie często wychodzę z domu. Poprosiłem w dniu 13.10.2025 roku koło godziny 8 rano telefonicznie o odłożenie 4 szt. chleba słonecznikowego z pokrojeniem , lecz Pani sprzedawczyni mi odmówiła pomimo, że powiedziałem- będę miedzy 9-10 po odbiór. W ciągu ostatnich kilku lat żadna obsługa mi nie odmawiała. A super uprzejma była Pani Ela (niestety już w tym punkcie nie pracuje), która nawet podała mi nr telefonu prywatny, by uzgodnić kiedy będzie w pracy itd. Proszę uprzejmie o informacje czy Panie mają zabronione stosowania grzeczności wobec klientów, czy to jest wyłącznie ich
zła wola - brak uprzejmości. nadmieniam, że posiadam Wasza ZIELONĄ KARTĘ - JAKO STAŁY KLIENT.
Serdecznie pozdrawiam - (dane usunięte przez administratora- RODO)- senior nad seniorów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.