Opinie użytkownika (2)

PERSONEL i CZAS...
PERSONEL i CZAS OBSŁUGI Po wejściu do sklepu powitała mnie ochrona. Personel był schludnie ubrany w firmowy strój, bez problemu można było odnaleźć pracownika drogerii. Panie (w większości) były oryginalnie umalowane i schludnie uczesane. Personel był życzliwy. Nie jestem poinformowana o polityce firmy, ale dla mnie bardziej komfortowo byłoby obejrzeć kometki samodzielnie dopiero później chętniej poradziłabym się chcącej pomóc pani. W tym wypadku paradoksalnie, wydaje mi się, że czas obsługi jest za szybki, nie daje chwili do swobodnego namysłu. Pomijając ten aspekt personel chętnie służy pomocą, udziela trafnych rad, proponuje spróbowanie kosmetyku podając tester. Zapytany o towar chętnie pomaga w odnalezieniu kosmetyku. Przy kasie czas oczekiwania był niewielki (jedna osoba przede mną). Personel nie zapytał się czy posiadam kartę stałego klienta i nie poinformował mnie o obecnych promocjach. Po zapłaceniu, towar został zapakowany w firmową torebkę, pani przy kasie poinformowała mnie o dołączonych do zakupu próbkach, dziękując za zakup. MIEJSCE Po przez wystrój drogerii ma się wrażenie, że wchodzi się do luksusowego pomieszczenia. Jasno oświetlone regały przejrzysty podział towaru na marki. Na podłodze oraz regałach było czysto. Nie było znać śladów palców na gładkich płaszczyznach. Choć to perfumeria, zapach nie był drażniący. OFERTA Tu niestety perfumeria wypada gorzej. Nie ma wielu znaczących marek ( dostępnych za to w innych perfumeriach). Ceny znacznie zawyżone produktów markowych (porównując do innych drogerii czy sprzedaży kosmetyków w innych krajach). Bardzo ładny asortyment produktów marki Sephora w dobrej jakości i przystępnej cenie. Wadą są kończące się testery kosmetyków kolorowych, które często nie wyglądają estetycznie (oblepione produktem opakowania) oraz nieoferowanie darmowych próbek konkretnych kosmetyków, jakim jest zainteresowany klient, ( po co mi nowy zapach dołączony do zakupionych rzeczy skoro szukam podkładu?).

Milena_154

02.12.2011

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
PERSONEL i CZAS...
PERSONEL i CZAS OBSŁUGI Brak powitania przy wejściu do sklepu. Personel praktycznie niewidoczny, brak obsługi przy przymierzalni (nikt nie sprawdzał torebki, nie wydawał numerków, nie odbierał odłożonych – niepasujących rzeczy). Personel na sklepie był życzliwy, chętnie pomógł w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru ubrania. Personel przy kasie bardzo miły, szybki czas obsługi, brak kolejki. Zakupy zostały zapakowane do firmowej torebki. Pani przy kasie, dziękując wydała mi zakup. MIEJSCE Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu to zbyt mocny, odurzający zapach. Choć jest to część strategii marketingowej firmy, osobiście uważam, że choć obecny, powinien być subtelniejszy. Przy kasie widniały schludnie ułożone materiały informacyjno – promocyjne. Na półkach ani podłodze nie występował kurz. Przymierzalnie były czyste, bez wiszących w kabinach ubrań. Minusem był ogrom ubrań zauważany w wejściu szatni, na stanowisku personelu. OFERTA Odzież ładnie posegregowana kolorystycznie, niebyło problemu z odnalezieniem konkretnego towaru. Oznakowanie cenowe było poprawne. Dostępne były wszystkie rozmiary. Ubrania były na bieżąco układana przez personel.

Milena_154

02.12.2011

Stradivarius

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi