Opinie użytkownika (2)

Do sklepu udaliśmy...
Do sklepu udaliśmy się aby wybrać rodzaj podłogi do naszego mieszkania. W sklepie znajdowało się kilku klientów, były 4 osoby z obsługi. Każdy kto miał pytanie lub potrzebował porady był rzetelnie obsługiwany. Ja z obsługi jestem bardzo zadowolona.A klientem byłam trudnym, ponieważ sama tak naprawdę nie wiedziałam co bym chciała mieć na tej podłodze ( panele, deski, parkiet). Pani przedstawiła mi dobre i złe strony każdego produktu. Pokazała cała paletę barw, pozostawiając mnie kiedy dłużej zastanawiałam się co by pasowało do mebli i ścian. Z wielką cierpliwością sporządzała wyceny produktów jakich tylko sobie zażyczyłam. Wyszłam ze sklepu usatysfakcjonowana i pewna że właśnie w tym sklepie kupię podłogę. Dodatkowo jeśli montaż tej podłogi jest wykonywany tak rzetelnie jak obsługa klienta, to podwójnie będę zadowolona.

Monika_725

12.04.2011

Bel-Pol

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa 20

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu przyjechaliśmy...
Do sklepu przyjechaliśmy w celu zakupu łóżka z promocji, którą zanelźliśmy na stronie producenta w internecie. O tej porze w sklepie oprócz nas nie było innych klientów. Pani z uśmiechem i życzliwością przedstawiła nam szczegółowo charakterystykę mebla oraz przedstawiła zasady promocji. Okazało się jednak że w sobotę sklep nie ma dostępu do systemu w którym mógłby sprawdzić stany magazynowe, aby udzielić nam informacji czy łóżko w wybranym przez nas kolorze jest jeszcze dostępne. Umówiliśmy się z Panią , że oddzwoni do nas w poniedziałek ze sprawdzoną już informacją. Niestety w poniedziałek Pani nie zadzwoniła, dlatego koło godziny 16 sama zadzwoniłam do sklepu aby zapytać o interesujące mnie łózko. Pan który odebrał kompletnie nie został poinformowany przez swoją zmienniczkę z soboty o mojej wizycie i o telefonie który on miał do mnie wykonać. Poprosiłam grzecznie czy może sprawdzić stan magazynowy. Dowiedziałam się że system jest dostępny tylko do godziny 15 i dzisiaj niestety mi nie może tej informacji udzielić. Rozmowa przebiegała oczywiście bardzo grzecznie, Pan przepraszał za wynikłą sytuację, obiecał zadzwonić we wtorek. Tak więc po długim oczekiwaniu we wtorek Pan przekazał mi informację że łóżka już niestety nie ma na stanie.

Monika_725

12.04.2011

VOX Meble

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi