Opinie użytkownika (1)

Jestem matką trójki...
Jestem matką trójki dzieci. Mąż w delegacji, rodziców obok nie ma. Dwa dni nie mogłam skontaktować się normalnie z kurierem. SMSa o tym, że dzisiaj paczka będzie, nie przychodziło. Było napisane, że będzie wkrótce. Kurier dzwoni i ty musisz być natychmiast w domu. W pierwszy dzień, kurier mówił że przyjedzie o 15:10. Ja musiałam odebrać dziecko z zajęć, które kończą się o 15:00. Kurier był 14:50. Powiedział, że czekać nie będzie. To znaczy, że ja musiałam zostawić 4-letnie dziecko, żeby przyjechać i odebrać przesyłkę? Rzucał telefon, nie chciał się dogadać. Chamskie zachowanie. W drugi dzień zadzwonił inny kurier 8:50, powiedział, że będzie za 20 minut. Akkurat starsza córka miała zajęcia o 8:55. Zachował się chamskie. Nie chciał zrozumieć, że nie zdążyłam by zaprowadzić starszą córeczkę do szkoły, średnią do przedszkola. Robiłam wszystko szybko i tak była bym tylko 9:25. Zadzwoniłam na firmę. Powiedzieli, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do Klienta. Mówię "ok, załadunek był 7:44 i co nie można było zadzwonić wcześniej? " Później z firmy dzwoniła jakąś kobieta, która powiedziała, że nie będzie mówić ani imię, ani z jakiej firmy dzwoniła, ale decyduje, że ja nie jestem w stanie zabrać przesyłkę. Mówię, że w stanie , bo nie jestem w szpitalu i dzisiaj kurier z innej firmy przywiózł przesyłkę i była odebrana. Chamskie i wrogie nastawienie do Klienta. Mam takie wrażenie, że firmie jest wygodnie nie dostarczać przesyłki. Później zaproponowano mnie zapłacić 130 zł za dostawę w następnym tygodniu. Mieć przyjemność być traktowaną jako śmieć (nawet za 1 zł) znowu, tylko teraz za swoje pieniądze - słaby film. Może, jednak, trochę szacunku do ludzi?...

OlgaMichnowicz_Th6O

31.10.2025

Geis

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)