Opinie użytkownika (1)

CO doceniłem najbardziej....
CO doceniłem najbardziej. Przed restsauracją odśnieżone drogi co mi bardzo zaimponowało. Drzwi, framugi wejściowe również czyste. W restauracji cały czas mopowana podłoga ze względu ma sypiący śnieg. Kasjerki dobrze ubrane, czyste i wyprasowane. Co należy poprawić - Kasjerzy po podejściu do kasy nie uśmiechali się do mnie. Rozmawiali przy ladzie do frytek nie zwracając na mnie uwagi. Po chwili stania przy kasie ok.35s kasjerka podeszła do mnie z zapytaniem w czym może pomóc? kiedy zacząłem zamawiać produkt okazało się, że na wszystko trzeba czekać ok.4-5 min. nie wyjaśniając dlaczego taka jest sytuacja. NA pytanie co to jest box twister kasjerka odwróciła się patrząc na menu board potwierdzając pozycję. Na pytanie dlaczego kurczak łagodny jest taki ciemny odpowiedź była, że olej jest chyba stary ? Nigdy wcześniej tego nie słyszałem. Po zamówieniu produktu usiadłem na sali czekając na zamówienie. W restauracji było chłodno, wisiała tablica z informacją o kolejnym meczu Lecha (ponieważ puszczają w restauracji)natomiast nie było żadnej informacji ponieważ kolejny mecz jest pod koniec lutego następnego roku. Nie powinno być takiej sytuacji źle to wygląda w oczach klienta. Na sali stał stacjonarny wieszak na kurtki, który kiwał się na boki uniemożliwiając zawieszenie kurtki. Sufit w restauracji jest otwarty (bez kasetonów) z widoczną drogą wentylacyjną w kolorze czarnym jednak jest ona bardzo zakurzona (siwa). W toalecie płynęła zimna woda, brakowało papieru toaletowego ale lustra były czyste i zapach ogólnie akceptowany. Kasjerka podała mi zamówienie do stolika z czego bardzo się ucieszyłem ponieważ nie musiałem wypatrywać, wysłuchiwać swojego zamówienia. Jedzenie było smaczne, gorące posiłki, panierka dobrze pokrywała kawałki kurczaka, temperatura odpowiednia. Na tacce miałem dostępne serwetki i ketchup, którego nie zamawiałem co korzystniej wpłynęło na ogólny pogląd.Pod stolikiem czysta podłoga, natomiast na niektórych stolikach było widać ślady panierki i frytek.

Paweł_1221

31.12.2010

AmRest

Placówka

Poznań, ul. Bobrzańska 21

Nie zgadzam się (9)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi