Opinie użytkownika (3)

Oceniam źle system...
Oceniam źle system weryfikacji Nestbank, po zadzwonieniu na infolinię trzeba podać nie tylko NIK ale również pierwszą literę hasła do teleserwisu ivr, którego nie używam, bo nawet nie wiem do czego to służy, (jestem nowym klientem). Weryfikacja podczas rozmowy z pracownikiem infolinii również nastręcza wiele trudności, bo pracownik zadaje tyle pytań, że można się pomylić i wtedy weryfikacja jest nie udana, wiec trzeba znów dzwonić by ponownie przechodzić cały proces i traci się mnóstwo czasu. Weryfikacja powinna być prostsza. Dla nowego klienta banku taki proces weryfikacji to istna męka. Jeśli chodzi o pracowników infolinii to nie mam uwag. Mam również uwagi co do terminu wysłania karty bankomatowej do konta. Umowa jest z 25.08.2017 r. do tej pory nie otrzymałem karty debetowej

Piotr_1640

07.09.2017

Nest Bank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po pracy podjechałem...
Po pracy podjechałem do tego sklepu kupić pokarm dla chomika. Sklep ten odwiedzałem już wcześniej. Zawsze miałem wrażenie, jak bym przeszkadzał panom tam pracującym i że byłem traktowany jak jakiś natręt. Również i tym razem tak było. Sprzedawca nie odpowiedział na moje dzień dobry. Potem poprosiłem o jakiś pokarm dla chomika, a sprzedawca bez słowa podał mi jakieś duże pudło pokarmu. Spytałem czy nie mają mniejszych opakowań, bo takiej ilości nie potrzebuje, na to sprzedawca odpowiedział, że owszem i sięgnął po inne mniejsze opakowanie. Już nie wdawałem się w rozmowę czy mają do wyboru pokarm o rożnym składzie mieszanki i w jakiej cenie. Zapłaciłem i wyszedłem i o dziwo sprzedawca odpowiedział na moje do widzenia. Zawsze lubię kiedy sprzedawca przedstawia asortyment jakim dysponują w sklepie, bym mógł dokonać wyboru, a tego tu nie było. A do tego sprzedawca był nieuprzejmy i burkliwy. Ogólnie sklep jest urządzony dość przejrzyście z dużą ilością asortymentu o przystępnych cenach. Jednak dużym minusem jest obsługa.

Piotr_1640

07.12.2011

Karp. Hurtownia zoologiczno - wędkarska

Placówka

Skarżysko-Kamienna, Norwida 14

Nie zgadzam się (4)
W soboty często...
W soboty często jeżdżę na zakupy do hipermarketów, jak wielu zresztą pracujących w tygodniu klientów. Zależy mi na szybkiej i sprawnej obsłudze. Niestety o ile liczba osób obsługujących kasy pozwala na skrócenie czasu stania w kolejce, to nie da się tego powiedzieć o stoisku mięsno - wędliniarskim. Stoisko to niezależnie od natężenia ruchu obsługuje góra 3 osoby, co w soboty przy znacznej ilości kupujących powoduje kilometrowe kolejki i stratę masy czasu. Trzeba również oddzielnie odstać swoje by kupić np. najpierw mięso, a potem wędlinę. Ogólnie jednak hipermarket można ocenić dobrze, zarówno pod względem zachowania personelu, jak również oferty i cen w hipermarkecie. Niestety zdarza się że towar różni się ceną na półce i na kasie, co jednak jest dość częste w marketach.

Piotr_1640

06.12.2011

Kaufland

Placówka

Wejherowo, Staromłyńska 2a

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi