Opinie użytkownika (3)

Udałem się do...
Udałem się do Empik School w celu zapisania się na kurs języka angielskiego. Gdy wszedłem do szkoły (a recepcja jest vis a vis wejscia) od razu Pani od obsługi klienta zainteresowała się mną pytając w czym może pomóc, czy chce sie zapisac na kurs, czy potrzebuje tylko informacji, czy chce zapłacic etc. Chciałem się tylko zapisać, więc grzecznie oddelegowała mnie piętro niżej. Później, gdy płaciłem za kurs, Pani przyjjęła mnie w osobnym pomieszczeniu, zaprosiła do spoczęcia na krzesełku i była przy tym bardzo uprzejma.

Piotr_171

12.11.2008

Empik School

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104/122

Nie zgadzam się (16)
Po zajęciu, wraz...
Po zajęciu, wraz ze znajomym, stolika długo oczekiwaliśmy na przybycie Pani kelnerki. Gda ta już zechciała przyjść, połozyła nam na stoliku jedną "wyświechtaną" kartę z menu. Po kilku minutach i zamknięciu przez nas karty, kelnerka długo się jeszcze nie pojawiała by przyjąć zamówienie. Gdy po około 20 minutach przyjęła zamówienie na ciastko i dwie kawy, na realizację tegoż zamówienia czekaliśmy około poł godziny (na litość Boską caistka mają gotowe a nalanie kawy trwa max 5 minut!). Przy tym wszystkim Pani kelnerka była oschła i mało serdeczna.

Piotr_171

12.11.2008

Segafredo

Placówka

Warszawa, Nowy Świat 34

Nie zgadzam się (23)
Odrazu po wejściu...
Odrazu po wejściu do sklepu zostałem zapytany o to, co mnie interesuje. Nie lubię być obserwowany przez sprzedawcę i zwracać na siebie uwagi, więc podziękowałem za pomoc. Podczas mojego przeszukiwania półek ze spodniami i kilkukrotnego przymierzania róznych modeli, Pani sprzedawczyni kilkakrotnie ponawiała uprzejmnie pytanie o to czy mi nie pomóc. W końcu sam sobie wybrałem spodnie, bez pomocy, ale doceniam profesjonalna obsługę.

Piotr_171

12.11.2008

Levi's

Placówka

Warszawa, ul. Jana Pawła 82 107b

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi