Opinie użytkownika (2)

Jak w każdym...
Jak w każdym innym molochu. Tony produktów, tysiące klientów gdzie każdego traktuje się tak samo. Liczy się ilość, choć spora część produktów ma także wysoką jakość. Architektura marketu każe nam przejść przez wszystkie stoiska i co jasne kupić coś czego w ogóle nie planowaliśmy. Czyli na zakupy przychodzimy z listą. Personel to grupa ludzi, układająca towar na pułki, zupełnie w innej rzeczywistości niż klient. Jest ich chyba tam za dużo. I te czerwone uniformy powinni zamienić na przynajmniej białe koszulki z logo sklepu. W kolejce czekałem ok 5 min. Idzie to sprawnie, bo chodzi tu oczywiście o ilość i końcową kwotę zostawioną przez klienta. Kasjer to jak ta maszyna do liczenia:dzień dobry.......np 134 zł, dziękuje, zapraszamy ponownie. I tak 8 godzin. Wychodzę ze sklepu z produktami w połowie niepotrzebnymi, bez uśmiechu i większych powodów aby tu wrócić jak najszybciej.

Piotr_2076

24.11.2013

As

Placówka

Hajnówka, Batorego 18

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi przypomina...
Jakość obsługi przypomina sklep specjalizujący się w jednej z branż, a w tym przypadku chodzi o branżę samochodową. Oprócz sprzedaży paliwa i produktów pochodnych, sprzedają kosmetyki samochodowe, akcesoria do auta i robią to z pewną lekkością i wiedzą. Poczułem się ważnym klientem, gdy tylko przekroczyłem próg budynku, bo od razu zetknąłem się z uśmiechniętym sprzedawcą. Zaproponował mi coś do zjedzenia i gorący napój. Zapytałem o żarówkę do auta, a sprzedawca gdy dowiedział się do jakiego wiedział co sprzedać oraz zaproponował pomoc przy wymianie. Zapłacenie za drogie paliwo na tej stacji staje się przyjemnością, nie przykrym doświadczeniem.

Piotr_2076

24.11.2013

S1

Placówka

Hajnówka, Białowieska 5c

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi