Opinie użytkownika (2)

Wnętrze oraz wygląd...
Wnętrze oraz wygląd zewnętrzny apteki bez większych zastrzeżeń. Funkcjonalność - trzeba wejść do apteki po schodach. Chociaż jest winda dla osób niepełnosprawnych to starsze osoby mogą mieć trudność z pokonaniem schodów. Lada i stanowiska do sprzedaży zaprojektowane głównie z myślą o kliencie. Kontakt między klientem a sprzedającym jest łatwy, ponieważ nie ma dzielącej ich szyby. Stanowiska przy ladzie ustawione dość blisko siebie - nie zapewniają dyskrecji. Pierwszy kontakt miałem z ochroniarzem - chciał wyjść z apteki gdy ja wchodziłem i przepuścił mnie w drzwiach. W aptece nie było kolejki. W momencie gdy wszedłem, z zaplecza wyszła osoba sprzedająca i poprosiła mnie do stanowiska. Produkt był dostępny od ręki. Osoba sprzedająca mi lek nie poinformowała mnie o dawkowaniu ani nie spytała czy wiem jak mam brać lek, chociaż ma taki obowiązek. Zaznaczam, że kupowałem tylko jeden lek i to na receptę, na której jest napisane dawkowanie. Sprzedająca zachowała się uprzejmie, choć bez uśmiechu. Nie spytała mnie czy mam kartę stałego klienta, a ja o niej zapomniałem. Dostałem lek w siateczce razem z paragonem. Następnego dnia zadzwoniłem do apteki żeby spytać o dawkowanie. Głos osoby, z którą rozmawiałem telefonicznie był spokojny ale zdecydowany, uprzejmy i cierpliwy. Pracowniczka ta próbowała zidentyfikować moją receptę na trzy sposoby. Ponieważ nie udało się to od razu, poprosiła mnie o podanie nazwiska, zostawienie numeru telefonu i obiecała że oddzwoni do pół godziny. Telefon otrzymałem po ok. 10 minutach z właściwą informacją. Zabrakło przeprosin za niedopełnienie obowiązku przez koleżankę.

Rafał_489

26.03.2010

Apteka Lerchówka

Placówka

Pszczyna, ul. Batorego 27

Nie zgadzam się (32)
Zgłosiłem zapytanie mailowe...
Zgłosiłem zapytanie mailowe do działu obsługi konsumenta dotyczące oznaczenia produktów firmy Żywiec Zdrój symbolem Instytutu Matki i Dziecka. Odpowiedź była taka, jaką oczekiwałem: szybka, kompetentna, logiczna, zwięzła klarowna, na temat, kulturalna. Moje dobre wrażenie zostało wzmocnione późniejszym telefonem, przypuszczalnie z działu kontroli wewnętrznej, kiedy poproszono mnie o ocenę mojego kontaktu z biurem obsługi konsumenta.

Rafał_489

25.03.2010

Żywiec Zdrój

Placówka

Węgierska Górka, ul. Św. Katarzyny 187

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi