Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do oddziału zostałem zauważony prawie od razu przez pracownika placówki oraz poproszony do stanowiska. Pracownik ubrany był czysto i odpowiednio do zajmowanego stanowiska. Jego wiedza produktowa budziła wątpliwości ale pracownik robił wszystko by nie wprowadzić mnie w błąd ( kontakt z help deskiem , pytania do współpracowników itp. )

Szymon_33

05.03.2012
Nie zgadzam się (0)
pracownik udzielil wszystkich...
pracownik udzielil wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych konsumentowi zgodnych z ofertą banku z wyjątkiem oprocentowania lecz po konsultacji z innym pracownikiem ( o czym zostałem poinformowany ) nastąpiła poprawa. Pracownik zauważył mnie po ok 1 min 30 sek po czym zostałem powitany i zaproszony do stanowiska. Pracownika wygląd bez zarzutów prócz obuwia. Oferta niezadowalająca. Pracownik dobrze zorganizowany lecz wystąpiły problemy ze sprzętem informatycznym co spowodowało wydłużenie czasu obsługi. Mały nieład na biurku lecz nie było widocznych innych dokumentów poprzednich klientów oraz brudna wykładzina w placówce chyba jeszcze po zimie

Szymon_33

21.04.2009

Bank Millennium

Placówka

Grodzisk Mazowiecki, 11-go listopada 21

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi