Opinie użytkownika (1)

Po próbie zaparkowania...
Po próbie zaparkowania samochodu na ograniczonym parkingu, z którego ciężko jest się później wydostać ponieważ przylega do parkingu innego sklepu blokując wyjazd innym pojazdom. Wchodząc do sklepu natknęłam się na dużą kolejkę oczekującą na przybycie kasjera. Przy wejściu brakowało plastikowych koszyków i żaden pracownik nie był zainteresowany ich uzupełnieniem. Chcąc wybrać lokówkę byłam ignorowana przez pracowników sklepu ponieważ widać było walkę między sobą, która toczyli pracownicy o konkretnego klienta (np. zakup lodówki) pomimo mojego zdecydowania na zakup konkretnego modelu lokówki. Kiedy doczekałam się obsługi pracownik zniknął w poszukiwaniu wybranego przeze mnie przedmiotu. Czas oczekiwania bardzo się wydłużał, w końcu po 20 min otrzymałam wybrany produkt. Podchodząc do kasy nadal utrzymywała się kolejka, którą nikt nie obsługiwał, ponieważ wszyscy pracownicy odpowiedzialni za kasę byli skupieni na podbijaniu gwarancji lub udzielaniu porad przy zakupie kina domowego lub komputera. Po przybyciu kasjera (od którego nie usłyszeliśmy przepraszam za tak długi czas oczekiwania i dziękuję za cierpliwość) kolejka ruszyła przesuwając się bardzo powoli - przyczyna brak kompetencji kasjera, który sobie nie radził z kasa fiskalna oraz wystawianiem faktur. Podczas kasowania trwała napięta atmosfera spowodowana gwarem zdenerwowanych klientów oczekujących na swoją kolej do kasy. Po otrzymaniu paragonu nie usłyszałam np.: " dziękujemy za zakup" lub "miłego dnia".

URSZULA_60

09.05.2009

Media Expert

Placówka

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi