Opinie użytkownika (1)

Zamówiłam tam niewielka...
Zamówiłam tam niewielka filcową torebkę z niebieskim haftem. Niestety torebka nie była warta swojej ceny a po 2 dniach zepsuła się( odparł zbyt luźnie przymocowany nit trzymający pasek, torebka nie nadawała się do dalszego użytkowania). Po pierwszym etapie reklamacji, która została uwzględniona, zdecydowałam się na zwrot. Kontakt z Panią z Folkowni przebiegał szybko i wszystko było dogadane, włącznie z numerem konta, na które mają zostac przelać pieniądze. Niespodziewanie na drugi dzień kurier z torebka zjawił sie przed moim domem. nie dostałam żadnej informacji do Pani Folkowni, dopiero na moje zapytanie odpowiedziała, że czekają na odpowiedz producenta, niestety nie mogła mi wytłumaczyć czemu torebka znowu wylądowała u mnie skoro wyraźnie umówiłyśmy się na zwrot( według tej Pani zwrot był MOŻLIWY i nie było żadnych komplikacji w związku z tym, podany był nawet numer konta, na które przelany miały być pieniądze). Argumenty odmowy zwrotu były śmieszne, torebka według producenta nie została zepsuta z ich winy ( co było ewidentnie potwierdzone przez Panią z Folkowni, nit odpadł z powodu zbyt luźnego przymocowania go przy produkcji) oraz przez ślady użytkowania( zachowałam nawet "metkę z cena", która została wsadzona do środka torebki a czas jej użytkowania nie pozwolił na jakiekolwiek pozostawienie śladów[była użytkowana nie tyle 2 dni co 2 razy, a ponieważ był to okres świąteczny nie była też zanadto obciążona). Czuję się zawiedziona i samym produktem, i obsługą klienta w polskich sklepach. Myślałam, że zamawiając POLSKI produkt o wiele DROŻSZY od innych będę go używać przez wiele lat. Niestety zawiodłam się i to bardzo. Ponadto Pani nie chciała ze mną podjąć rozmowy na temat zwrotu kosztów przesyłki, choć wina była ewidentnie po stronie producenta a zwrot nie powinien podlegać żadnym dyskusją. Nie polecam!

Zawiedziona_5

13.04.2016

Folkownia

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi