Opinie użytkownika (2)

W sumie cztery...
W sumie cztery telefony od 9.30 tego samego dnia przez czworo różnych( Marek Ł., Mateusz T., Joanna S., Agnieszka K.) przedstawicieli banku w sprawie tygodniowego spóźnienia w spłacie raty kredytu. Wszystkie przebiegały podobnie : moi rozmówcy przez cały czas rozmowy używali napastliwego tonu i sformułowań, nie informowali mnie o nagrywaniu rozmowy, a moje o to pytanie kwitowali kpiącymi uwagami, straszyli mnie konsekwencjami sprzecznymi z prawem. Podawali nieprawdziwą kwotę zaległości, w każdym telefonie inną. Zwracali się do mnie per "pani Zofio", a moje uwagi o niestosowności takiej formy rozśmieszały ich.

Zosieńka_1

24.09.2010
Nie zgadzam się (15)
Pracownica Deutche Banku...
Pracownica Deutche Banku zadzwoniła do mnie w sprawie spóźnienia w spłacie raty kredytu. Była uprzejma,przedstawiła się prawie wyraźnie, zadawała tylko niezbędne konkretne pytania, przyjęła moja deklarację terminu zapłaty bez zbędnych komentarzy. nie podała informacji o ewentualnym nagrywaniu tej rozmowy.

Zosieńka_1

24.09.2010

Deutsche Bank

Placówka

Nie zgadzam się (10)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi