Opinie użytkownika (2)

W piątkowy wieczór...
W piątkowy wieczór udałam się do przyjemnej, ciekawie urządzonej krakowskiej Klubokawiarni Relaks, do której zwykłam często chodzić.Tego dnia lokal był wyjątkowo zatłoczony, jako że odbywało się tam 'after party' po koncercie jednej z krakowskich kapel muzycznych. Ilość ludzi nie zniechęciła mnie do wejścia ze względu na to, że miałam dobre doświadczenia związane z tym miejscem. Po wejściu udałam się do baru w celu zamówienia czegoś do picia. Miałam świadomość, że muzycy i ich goście zaprzyjaźnieni są z obsługą lokalu, dlatego też nie zdziwił mnie tłum okupujący bar z każdej strony. Postanowiłam zaczekać. Problem pojawił się jednak, gdy czas oczekiwania przekroczył 15 minut. Poczułam się lekko zdesperowana, więc zaczęłam 'przepychać' się do baru. Udało mi się w końcu zawołać jednego z obsługujących, którzy byli zajęci tylko i wyłącznie rozmową oraz realizowaniem zamówień swoich znajomych. Poprosiłam uprzejmie barmana o nalanie mi jednego piwa. Kazał mi zaczekać, tak też więc zrobiłam. Widząc, że barman nadal zajmuje się obsługą cały czas tej samej grupy osób, złożyłam zamówienie u barmanki. Łącznie trzykrotnie składałam zamówienie, z czego każde zostało zignorowane. Po upływie pół godziny wiedziałam już, że brak prywatnych relacji z personelem dyskwalifikuje mnie do zrealizowania zamówinia. Zaznaczam, że przez ostatnie 15 minut stałam tuż przy barze, tak więc obsługa lokalu widziała mnie i mogła w prosty sposób obsłużyć.Gdy w końcu po 40 minutach oczekiwania barmanka, u której 25 minut wcześniej składałam zamówienie, zapytała mnie, w czym może mi pomóc, podziękowałam jej i postanowiłam pójść do innego miejsca.Cały mój czas spędzony w lokalu był czasem straconym. Nie zostałam obsłużona, ani wręcz zauważona ze względu na to, że nie znałam osobiście obsługujących. Rażące zaniedbanie przeciętnego klienta w lokalu sprawiło, że skutecznie zniechęciłam się do ponownego odwiedzenia tego miejsca.

Zuzanna_146

20.02.2016
Nie zgadzam się (0)
Drogeria Hebe znajdująca...
Drogeria Hebe znajdująca się w Galerii Katowickiej jest miejscem przyjemnym, przestronnym, grupy produktów rozmieszczone są w sposób przejrzysty, czytelny dla klienta. Moją wizytę w tym sklepie rozpoczęłam od rozejrzenia się, pobieżnego zapoznania z asortymentem. Jako że przyszłam w celu zakupu konkretnego kosmetyku, po chwili udałam się do odpowiedniego działu. Po krótkim czasie podeszła do mnie ekspedientka, proponując pomoc w wyborze. Poinformowałam ją jaki rodzaj kosmetyku mnie interesuje, jednak okazałam swoje niezdecydowanie, wynikające z braku wiedzy na temat asortymentu. Bardzo szybko ekspedientka znalazła dużo produktów, różnych marek i w różnym przekroju cenowym. Zapoznała mnie z ofertą, cenami, przedstawiła zalety i ewentualne wady każdego z nich, po czym zaproponowała nieodpłatną aplikację kosmetyku tak, bym była pewna swojej decyzji. Po demakijażu został mi wykonany lekki makijaż, w sposób umiejętny, z zachowaniem wszelkich zasad higieny, co pozwoliło mi finalnie wybrać konkretny kosmetyk. Następnie ekspedientka pomogła mi dobrać odpowiednie akcesoria do aplikacji w przystępnej cenie. Całość wizyty trwała ok. 20 minut. W tym czasie doświadczyłam zainteresowania klientem, profesjonalizmu oraz miłej obsługi. Ani przez chwilę nie czułam się przymuszana do zakupu, czy zaniedbana jako klient. Jakość obsługi skłania mnie do ponownego odwiedzenia salonu przy najbliższej okazji.

Zuzanna_146

20.02.2016

Hebe

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi