Opinie użytkownika (1)

W ...
W sklepie zostałam grzecznie przywitana, było czysto, sklep był dobrze oświetlony wewnątrz. Towar był wyeksponowany odpowiednimi działami i dobrze oznakowany. Zapytałam o osobę, która może udzielić mi porady w sprawie rybek akwariowych. Podszedł pracownik, ubrany w strój firmowy i wysłuchał mojego problemu dotyczącego niepokojącego wyglądu i zachowania ryby w akwarium domowym. Zadał kilka dodatkowych pytań i udzielił mi wyczerpujących wyjaśnień oraz zaproponował rozwiązanie problemu. Następnie zainteresowałam się pokarmem dla dużego psa, który już wcześniej kiedyś kupowałam. Pracownik potwierdził,że to dobry pokarm oraz poinformował mnie, że zostało jeszcze kilka worków podobnej karmy bardzo dobrej jakości w ofercie promocyjnej i dodał, że dodatkowo przy zakupie otrzymuje się zabawkę dla psa w gratisie. Zdecydowałam się na zakup, pracownik podał mi worek z karmą, przy kasie otrzymałam za dokonany zakup paragon fiskalny i wspomniana zabawkę. Pracownicy byli przyjaźnie nastawieni i bardzo uprzejmi. W sklepie spędziłam około 40 minut. Po około dwóch godzinach wróciłam do sklepu, żeby zakupić grzałkę do akwarium. Ten sam pracownik, co poprzednio podał mi właściwą dla pojemności akwarium grzałkę i udzielił instruktażu dotyczącego jej montażu. Zostałam pożegnana grzecznie jak przy pierwszej wizycie.

anett_1

04.12.2012

Leopardus

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi