Opinie użytkownika (1)

Pani Agnieszka G....
Pani Agnieszka G. moje zaniepokojenie z powodu zniknięcia moich oszczędności z listy lokat na koncie openonline wytłumaczyła mi wydolnością systemu informatycznego. Zażądałem zwrotu pieniędzy ale takie zlecenia nie chciała przyjąć. Odmówiła też połączenia z osobą o większych kompetencjach a na pytanie o formę złożenia reklamacji zakończyła połączenie i nie raczyła nawiązać go ponownie tylko (jak się dowiedziałem od kolejnej konsultantki) poszło do domu!! Oburzony takim zachowaniem przesłałem pocztą elektroniczną opis sytuacji na mail kontaktowy openonline. Po kilku dniach dostałem od pani Joanny M. odpowiedź tej treści "Aga, to o Tobie ;-) Poczytałam, pośmiałam się i teraz Tobie oddaję. Klienci są dziwni :P", czyli maila który został wysłąny przez pomyłkę do klienta zamiast do pracownika, którego zachowanie reklamowałem. W ramach przeprosin firma przesłała mi tandetne gadżety (różowy portfelik i smyczkę). Można powiedzieć, że na tyle wycenili swój wizerunek. Była jeszcze w tej historii rozmowa z panią koordynator tych konsultantów, która stwierdziła, że wszyscy jej podopieczni w kontakcie ze mną popełniali błędy. Przerażający obraz firmy!!!

gswid

26.01.2012

Open Finance

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi