Opinie użytkownika (3)

Przemiła obsługa -...
Przemiła obsługa - przede wszystkim! Sympatyczny zespół, profesjonalizm i podejście. Usługi świadczone na najwyższym poziomie. Korzystam Ja, moja nastoletnia córka, również siostra. Wszystkie zawsze zadowolone :) Polecam szczerze.

madeline_1

08.05.2019

MonRo

Placówka

Zielona Góra, ul. Wyszyńskiego 30b/9

Nie zgadzam się (0)
Wraz z nadejściem...
Wraz z nadejściem wiosny, nadeszła era brudu i kipiących śmietników. Za wywóz śmieci z przyblokowych koszy / śmietników odpowiada Urząd Miasta. Dzwonię do Pana W. odpowiedzialnego za problem, poczta głosowa, urząd też milczy. Dzwoniłam do swojej spółdzielni i potwierdzili, że również oni zgłaszali problem ale ze strony odpowiedzialnego za ten stan rzeczy działu w UM ...odpowiedzi brak... Wstyd. Zielona Góra miastem śmieci a nie zieleni.

madeline_1

16.04.2019
Nie zgadzam się (0)
Od czasu wybudowania...
Od czasu wybudowania sklepu byłam tam zaledwie kilka razy. Sam obiekt w miarę czysty, alejki między regałami uprzątniętę, zawsze ktoś coś układa, dogląda. Niestety nie jest to w nawyku pracowników aby samemu -jako pierwszy mówić klientowi Dzieńdobry (np. kiedy mijamy się pomiędzy regałami). Ale to nic w porównaniu z procederem jaki od kilku m-cy ma tam miejsce. Jedna z pracujących tam pań ( puszysta pani, w wieku ok 30- 35 lat, obsługująca stanowisko przy alkoholu i cukierni) swoim zachowaniem wykracza/ przekracza swoje kompetencje.Jest arogancka wobec innych pracowników, prawi uwagi innym pracującym tam osobom w obecności klientów, niejednokrotnie ubliża swoim podwładnym(?). jedna z sytuacji z przed kilku dni- nowo przyjęty pracownik nie znał kodu na towar (pieczywo) zwracając się z prośbą o pomoc do w/w pani- ta nachalnie odmówiła pomocy, pouczyła pracownicę przy wszystkich klientach w sposób obraźliwy. Dodatkowo przy narastającej kolejce do kasy ( sama oczekiwałam ok10-15 min) na zapytanie klientów -czy mogłaby ona również obsłużyć innych (aby zredukować kolejkę)- odmówiła. Po 10 min. przyszedł inny pracownik i pomógł obsłużyć klientów. Postawa w/w pani była oburzająca, drwiła ona z pracownika, odmówiła mu pomocy, obraziła, a to wszystko w obecności klientów. Obce są jej jakiekolwiek zasady etyki w pracy. Jako konsument będę omijała ten sklep szerokim łukiem.

madeline_1

11.06.2016

Mila

Placówka

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi