Opinie użytkownika (1)

zachowanie kuriera Państwa...
zachowanie kuriera Państwa firmy, który obsługiwał moją przesyłkę w dniu 05.08.2025r. W Ostrołęce!! Podczas kontaktu telefonicznego kurier zachowywał się w sposób nieprofesjonalny i nieuprzejmy- podnosił głos, krzyczał i okazywał brak szacunku. Na moją odpowiedź, iż nie miałam zasięgu z uwagi na obowiązki wynikające każdego obywatela tzn. uczęszczanie do pracy, usłyszałam w telefonie krzyki cyt. ,,gdzie Pani jest od 1,5 godziny próbuje się dodzwonić". Poproszono kuriera aby nie krzyczał w moją stronę, na co usłyszał większym krzykiem cyt. ,,Każdy chodzi do pracy". Niestety większości osób jest w pracy w godzinach 8-16- tak samo jak ten kurier. Zaznaczam, iż nawiązaliśmy kontakt telefoniczny. W związku z powyższym dostarczenie paczki o godzinie 12:00! Czyli w godzinach pracy kuriera. Czy uważają Państwo iż zachowanie kuriera jest adekwatne do krzyku gdy ludzie są w pracy? Zaznaczam, iż w myśl kuriera, obywatele korzystający z firm przewozowych mają brać w te dni wolne. Czy ten kurier zakończył pracę o godzinie 11:43? Zdaje sobie sprawę, iż ma pełno paczek do dostarczenie ale czy takie traktowanie klienta jest dopuszczalne w waszej firmie? Dla mnie takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne i oczekuję wyjaśnienia sprawy oraz podjęcia stosownych działań w stosunku do pracownika. Proszę o informację czy firma ,,Geis" jest to firma połączona z DHL? (kurier przyjechał samochodem dostawczym DHL). Z uwagi na częste zamawianie przesyłek i kategorycznej dalszej współpracy z tą firmą!!!!!

martynakapu_FTIu

06.08.2025

Geis

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)