Opinie użytkownika (2)

Nie bedę nic...
Nie bedę nic mówił o szacie gragficznej strony, bo to podobno kwestia gustu.Miałem ( z naciskiem na czas przeszły) w tym banku kartę kredytową. Zakładka z danymi finansowymi kompletnie zagmatwana i nie odświeżana na bieżąco.W historii transajkcji brakuje kwot w walucie operacji. Nie ma możliwości pobrania lub choćby wydrukowania historii operacji z danego okresu. Po wyczerpaniu limitu zasiliłem kartę i czekałem kilka dni na dostępne środki. Nigdy wiecej!!!

mmieszko

25.03.2016

Sygma Bank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem do infolinii...
Dzwoniłem do infolinii kilkakrotnie. Za kazdym razem kończyłem rozmowę z niesmakiem. Mam wrażenie, że bank zatrudnia jakąś tanią firme call center. Kultura osobista i poziom wiedzy konsultantów poniżej krytyki. Jakiekolwiet trudniejsze pytanie z mojej strony skutkowało kilkuminutowym słuchaniem muzyczki. Wypowiedziałem umowę karty w tym banku i z pewnością nigdy nie skorzystam z jego oferty

mmieszko

25.03.2016

Sygma Bank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi