Opinie użytkownika (4)

Oleole to bardzo...
Oleole to bardzo sprawny i atrakcyjny cenowo skle internetowy z agd i rtv. Ceny oferowanych artykułów są nieco niższe niż w większości podobnych sklepów, a mimo to w cenę (dużych sprzętów) wliczone jest wniesienie i rozpakowanie ich. Montaż i instalację można wykupić dodatkowo. Sklep jest szybki - dostawa następuje w czasie poniżej 48 godzin od zamówienia (24 godz. po potwierdzeniu przelewu). Polecam zakupy w Oleole.

ravko

07.08.2012

OleOle.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pixmania.com to przyzwoity,...
Pixmania.com to przyzwoity, jak się wydaje, hipermarket internetowy z branży agd, rtv, etc. Ma bogatą ofertę i konkurencyjne ceny; nawet w porównaniu z nalepszymi krajowymi. Moją opinię piszę na podstawie jednej, na razie, transakcji. A ta przebiegła względnie szybko i sprawnie. Napisałem - względnie - gdyż znam szybsze sklepy. Dość długo trwa księgowanie wpłaty - ok. dwie doby. Fakt, że wpłatę kieruje się na konto w polskim oddziale banku, a firma mieści się we Francji, niezupełnie to uzasadnia. Mimo to, uważam, że jeśli towar otrzymałem w szóstej dobie kalendarzowej od zamówienia, to jest to niezły rezultat. Widziałem w sieci opinie negatywne o pixmanii, ale nie dość szczególowo opisane, by były miarodajne. Poszukiwałem sprzętu obecnego w polskich katalogach, lecz nie oferowanego przez sprzedawców lub oferowanego w kosmicznej cenie. W pixmanii znalazłem w cenie atrakcyjnej. Gdy będę znów chciał cokolwiek kupować, na pewno sprawdzę ofertę pixmanii.

ravko

07.08.2012

pixmania.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mazeda-Kom to firma...
Mazeda-Kom to firma kominiarska z Brwinowa; kominiarz, niczym komiwojażer, chodzi od drzwi do drzwi i oferuje usługi firmy. Umówił się ze mną na dziś, na 10:00. Nie przyszedł! Zatem ocena nie dotyczy jego umiejętności zawodowych, a jedynie podstawowej rzetelności. A tej brak. To nienajlepsza wizytówka firmy. W sumie: NIE POLECAM!

ravko

06.08.2012

MAZEDA-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (14)
Próbowałem dziś, przed...
Próbowałem dziś, przed południem, kupić olej napędowy na warszawskiej stacji Lotos, nr SF382, przy ul. Radzymińskiej 160. Spośród wszystkich stacji mieszczących się w mojej dzielnicy, ta była dotąd jedną z dwóch, trzech najczęściej przeze mnie odwiedzanych. Dzisiejsza próba jednak zakończyła się niepowodzeniem – dystrybutor nie wydawał paliwa. Długą chwilę stałem przy samochodzie, z wetkniętym do baku pistoletem, bezradnie rozglądając się wokół, szukając przyczyny niedziałania pompy. Dopiero po kilku minutach z pawilonu stacji wynurzył się pracownik w firmowej kurtce. Powiedział, że przez kilka minut stacja będzie nieczynna, bo musi zmienić ceny; nie wiedział jeszcze, czy w górę, czy w dół. Sprawiał wrażenie człowieka zagubionego, niepanującego nad sytuacją. Rozumiem, że niekiedy bywają powody, np.: przyczyny techniczne, by przerwać na kilkanaście minut działanie urządzeń. Jednak w takich przypadkach należałoby, mając na względzie klientów, ustawić przy wjeździe tablicę informującą o takiej przerwie. To sprawa szacunku dla klienta i, również, szacunku dla reprezentowanej marki. Przy Radzymińskiej 160, na stacji nr SF382, raczej o tym nie słyszano. Obsługa tej placówki nigdy nie zniewalała uprzejmością. Być może to jest powód, dla którego jest tam zazwyczaj pustawo, choć na innych, okolicznych stacjach (niekoniecznie tańszych) zdarzają się kolejki. Myślę, że niełatwo będzie namówić mnie, abym ponownie zechciał odwiedzić tę stację. Chętnie popieram polskie marki, polskie firmy, polski kapitał, jednak pod warunkiem, że spotykam się z należnym szacunkiem i odpowiednim poziomem obsługi. Jest to dla mnie ważniejsze niż cena niższa o grosz lub dwa.

ravko

15.01.2012

LOTOS

Placówka

Warszawa, Radzymińska 160

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi