Opinie użytkownika (1)

FIRMA NIERZETELNA, NIEWIARYGODNA...
FIRMA NIERZETELNA, NIEWIARYGODNA W czerwcu 2013 r. zakupiłam na grouponie mop parowy, który po kilku tygodniach przestał działać (awaria parownicy). W październiku 2013 r. zgodnie z ich zaleceniami na formularzu MAIBANG napisałam reklamację, dołączyłam paragon i razem z zepsutym mopem przesłałam do firmy. Przesyłka dotarła do MAIBANGU 07.10.2013 r. i od tej pory toczę walkę z wiatrakami. Telefony firmy nie odpowiadają. Kontakt jedynie na e-mail, skąd otrzymuję wymijające informacje typu, że brak osoby zajmującej się reklamacjami, brak części wymiennych itd. Ostatnio w grudniu 2013 r. dwukrotnie podawałam im nr konta i ... nic. Ewidentnie biorą mnie na przetrzymanie, ale niestety nie cierpię takiego zachowani i na pewno nie odpuszczę ani złotóweczki ze 189 złotych. Od wielu lat robię zakupy w sieci, ale jeszcze nie spotkałam się z tak mało profesjonalnym podejściem do klienta.

wredniara1

21.01.2014
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi