Opinie użytkownika (3)

Pierwsze i w...
Pierwsze i w dodatku nie korzystne wrażenie jest w recepcji Dziewczyny które tam pracują do każdego z klientów, a stałem w kolejce są nastawione nie miło, bez uśmiechu, z "wyrzutem w głosie że po co tu przychodzisz" , nie inaczej było z moja osobą. Dwie osoby przede mną jedna rozmawiała z dziewcząt przez telefon, a druga zajmowała się klientami i długo jej to szło, a dziewczyna telefonem dobrze się bawiła rozmową z telefonu nie myśląc o pomocy dziewczynie i co się okazało że jest to pani manager która z irytacją do tej dziewczyny i do klientów się odezwać czego tak długo. Instruktorzy w porządku wiedzą co i jak kompetentni w swoim fachu. Siłownia mało dużo za dużo ludzi, trzeba było czekać na poćwiczenie na sprzęcie kilka minut. Dało się odczuć i pani manager która nie wygląda na osobę która ćwiczy, obserwuję instruktorów, i wytwarza niepokój w nich spięcie i nie mogą rozmawiać z klientem i udzielać mu rad ćwiczeń dłużej niż 2-3 min. Mało sprzętu wolnego ciężaru, taka klitka i dla pań sprzęt. Pozdrwaiwma

Łukasz_1070

15.11.2011

Fitness Platinium

Placówka

Kraków, Stawowa 61

Nie zgadzam się (4)
Produkty na półkach,...
Produkty na półkach, niezłe zatowarowanie sklepu, utrzymanie czystości w miarę możliwości, przy dużym ruchu klientów. Ceny mniej lub bardziej widoczne. Szkoda że, tak mało pracowników jak na piątek późnym popołudniem. Życzliwa obsługa, pomocna na tyle ile się da. Kierownik zmiany był mało widoczny, a powinien pomóc w takim natężeniu klientów w sklepie.

Łukasz_1070

26.07.2010

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)
Kupując sprzęt sportowy...
Kupując sprzęt sportowy w sklepie, szukałem osoby by mi wyjaśniła co to jest dany produkt ponieważ się z nim pierwszy raz spotkałem, osoba nie wiedziała i pytała się innej która także nie była zorientowana w temacie bluzy do biegania w nowej technologii. Obsługa była zirytowana pytaniem, " że jak mam czelność im przerywać rozmowę" jak już jedna osoba zaczęła mówić to chciała szybko skończyć, motała się i każde kolejne pytania to były gwoździe do trumny. Podziękowałem i odszedłem bez kupna sprzętu który kupiłem u konkurencji.

Łukasz_1070

22.04.2010

DECATHLON

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi