Opinie użytkownika (2)

Bardzo dobry kontakt,...
Bardzo dobry kontakt, czy to telefoniczny czy przez e-mail. Właściciel sklepu jest konkretny, zna się na rzeczy. Jakość obsługi jest bardzo dobra. Niskie ceny i promocje. Bardzo szybka wysyłka, paczka zgodnie z obietnicą przyszła następnego dnia po nadaniu. Niestety asortyment nie powala, ale to chyba jedyny minus. Polecam ten sklep wszystkim fanom gier.

Łukasz_1564

19.01.2012

Black Games

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)
Dokładnej daty telefonu...
Dokładnej daty telefonu nie znam. Przy okazji rozglądania się za nowym OC wypadło zadzwonić do mojego banku. Który w tym czasie w telewizji reklamował się gwarancją najtańszego OC. Niestety Pan z infolinii nie dość, że nie był w stanie zagwarantować najniższej ceny, to wręcz groził mi konsekwencjami jeżeli nie podpiszę umowy w tej chwili. (OC kończyło mi się, ale miałem jeszcze parę dni w zanadrzu.) Po podziękowaniu, Pan ten raczył mi przypomnieć, że cała rozmowa była nagrywana, z tonem takim jakby miało to być wykorzystane przeciwko mnie.

Łukasz_1564

19.01.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (5)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Chciałabym w imieniu mBanku najmocniej przeprosić Pana za zaistniałą sytuację oraz podziękować za zwrócenie uwagi na jakość obsługi i poziom kompetencji pracowników mBanku. Informacja, którą Pan przekazał stanowi dla nas cenne źródło wiedzy w temacie przestrzegania przez pracowników ogólnie przyjętych standardów jakości obsługi naszych Klientów. Nadmienię również, że do dnia 30.12.2011r. trwała promocja „Gwarancja Najniższej Ceny”. Warunkiem udziału w promocji było nabycie ubezpieczenia komunikacyjnego, tzn. ubezpieczenia OC lub pakietu OC+AC za pośrednictwem mBanku w czasie trwania promocji, będącego najtańszą ofertą spośród wszystkich ofert przedstawionych uczestnikowi promocji, w czasie wypełniania wniosku o ubezpieczenie. W ramach promocji istniała możliwość uzyskania zwrotu różnicy pomiędzy kwotą składki przypisanej brutto za ubezpieczenie nabyte w mBanku, a kwotą składki przypisanej brutto, za którą zgodnie z przedstawioną ofertą mógłby Pan nabyć ubezpieczenie od podmiotu prowadzącego działalność konkurencyjną w stosunku do Organizatora promocji. Dodam również, że naszą ofertę staramy się dostosowywać do oczekiwań Klientów, a rozmowy nagrywane są w celach bezpieczeństwa. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy zarówno swoją wiedzą jak i profesjonalizmem przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku. Mam również nadzieję, że opisana sytuacja nie wpłynie w sposób negatywny na Pana opinię o naszym Banku. Podejmiemy stosowne działania, które przyczynią się do wyeliminowania podobnych zdarzeń w przyszłości. Jeszcze raz proszę o przyjęcie naszych przeprosin. Mam nadzieję, że ten przykry incydent nie wpłynie decydująco na Pana dalszą współpracę z mBankiem. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Kinga Kaczor, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi