Opinie użytkownika (2)

Play&Go to sklep,...
Play&Go to sklep, w którym można kupić nowe bądź używane gry na Play Station 3. Wymyślili system, który jest bardzo użyteczny dla klienta a mianowicie - jeśli kupisz grę i w nią pograsz aż ci się znudzi możesz ją im odsprzedać na bardzo dobrych warunkach - 20 zł mniej od ceny zakupu. Sprzedawcą jest właściciel, który nie jest typowym podawaczem produktów ale porozmawia i doradzi z uśmiechem na ustach. Poświęcił mi kilka minut by dobrać grę, która mnie zaciekawi. Był cierpliwy i pozytywnie nastawiony. Jeśli chodzi o sam sklep to jest w fazie urządzania. Gry wystawione są na półkach słabo widocznych dla klienta wchodzącego do sklepu. Mógłby też panować tam większy porządek. Ale ogólna ocena bardzo dobra.

Łukasz_1959

11.09.2013

Play&GO

Placówka

Szczecin, Krzywoustego 49

Nie zgadzam się (1)
Zadzwoniłem na infolinię...
Zadzwoniłem na infolinię UPC ponieważ od kilku miesięcy nie mam możliwości w pełni korzystać z usług za które płaciłem. Od kilkunastu miesięcy nie posiadam telefonu stacjonarnego (zgodziłem się na pakiet z telefonem ponieważ przedstawiciel przekonywał, że będzie to oferta korzystniejsza a ja naiwnie się na to zgodziłem), a od 3 miesięcy nie korzystam z internetu. Płacę więc ok. 140zł za telewizję bez żadnych programów HD. Do końca umowy zostało mi 4-miesiące. Po przebrnięciu przez rozbudowane menu uprzejmym głosem przywitała mnie Pani której przedstawiłem swój dylemat - albo wypowiem umowę, albo podpiszę nową ale dopasowaną do moich potrzeb. Poprosiłem o sprawdzenie jaką karę musiałbym zapłacić za wcześniejsze zerwanie umowy. Przez kilka minut, pustego powtarzania zwrotów " tak jak mówię, będzie to w przybliżeniu" itp. oraz krótkim rozłączeniu się usłyszałem kwotę kary 450zł i że chętnie przekieruje mnie do działu utrzymania klienta. Kilka minut oczekiwania i od początku musiałem zrelacjonować swój problem. Pan nie należał do najmilszych i nie wyczułem ani przez chwilę chęci utrzymania mnie jako klienta mimo mojej propozycji przedłużenia umowy o 2 lata ale na innych warunkach. Ani razu nie wniknął w problem, nie próbował załagodzić sytuacji, był wręcz zirytowany tym że mogę mieć jakieś oczekiwania. Dowiedziałem się tylko, że wypowiedzenie mogę przesłać wypełniając formularz kontaktowy na stronie www. Warto dodać, że w formularzu tym nie przewidują opcji wypowiedzenia w rozwijanym menu - trzeba wybrać inny temat pisma. UPC nie zrobiło nic by mnie utrzymać jako klienta.

Łukasz_1959

10.09.2013

UPC

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi