Opinie użytkownika (2)

Kończył mi się...
Kończył mi się abonament na telefon więc zacząłem poszukiwania nowych, lepszych rozwiązań. Nie należę do ludzi, którzy ślepo wierzą konsultantom i ich sztuczkom sprzedażowym. Takim oto sposobem trafiłem na ofertę Virgin Mobile. Ostatnio mocno promują się w mediach, za pomocą jakiejś starszej kobiety... Oferta bardzo ciekawa, w niedużej cenie dostajemy rozmowy, smsy i internet. Na stronie piszą, że mają LTE i takie tam, więc postanowiłem zadzwonić na ich CMOK (Centrum Miłej Obsługi Klienta) i dowiedzieć się więcej. Na infolinii dowiedziałem się, że sieć korzysta z zasięgu PLAY... który sam wiem nie jest najlepszy. Dodatkowo chciałbym razem z "abonamentem" otrzymać telefon... Virgin niestety oferuje tylko opcję na kartę, a z telefonem to trzeba przejść przez jakiś bank, z kartą kredytową itd. Jak dla mnie mało interesujące, bo nie potrzebuje kolejnego konta czy karty bankowej. Pan na infolinii był bardzo miły, spokojnie odpowiadał i zadawał pytania, a na moje wątpliwości odpowiadał z uśmiechem (słychać przez telefon jak ktoś się uśmiecha). Ogólnie mam pozytywne wrażenia co do sieci - ciekawa oferta w niskiej cenie, ale są dwa minusu: zasięg Play i brak możliwości wzięcia typowego abonamentu razem z telefonem.

Adram

24.03.2016

Virgin Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Byłem w tym...
Byłem w tym salonie niejednokrotnie. Zawsze jak wchodzę jestem witany miłym uśmiechem. W związku z tym, że kończyła mi się umowa zacząłem rozglądać się za nowym telefonem. Sprawdzałem co oferuje konkurencja, a co Plus GSM. Kiedy oznajmiłem sprzedawcy, że być może zmienię operatora, ten szybko odparł, że postara się tak dostosować do mnie ofertę, abym nie musiał tego robić. Pomyślałem sobie, że to raczej niemożliwe i sprzedawca stosuje swoje wyszkolone chwyty. Od znajomych wiele razy słyszałem, że operatorzy komórkowi lepsze oferty stosują dla nowych klientów niż dla stałych. Tym razem się myliłem. Pan wypytał mnie dokładnie o jaki telefon mi chodzi, co chciałbym na nim robić, czy dużo dzwonię, czy korzystam z internetu itd. Zapytał też o konkurencję - co oni oferują, że chciałem zmienić operatora. Po tej krótkiej pogadance Pan stworzył odpowiadającą mi ofertę, z telefonem firmy LG. Z salonu wyszedłem zadowolony. Lubię obsługę, która zna się na tym co robi, odpowiada rzeczowo na pytania i wątpliwości, a jak czegoś nie wie, to szybko sprawdzi. Taki właśnie był Pan obsługujący mnie w salonie. Był dodatkowo bardzo miły i schludnie ubrany. Polecam ten salon, z które wyszedłem bardzo zadowolony.

Adram

23.03.2016

PLUS

Placówka

Wałbrzych, Wieniawskiego 19

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi