Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez sprzedawczynię, która powitała mnie słowami "dzień dobry". Gdy wchodziłam do sklepu nie było w nim klientów, jedynie dwie klientki znajdowały się w przymierzalni. Jedna ze sprzedawczyń stała za meblem kasowym, druga obok niego oraz prowadziły między sobą rozmowę. Po kilku minutach samodzielnego oglądania asortymentu zwróciłam się o pomoc do jednej z nich. Proces obsługi oceniam na bardzo dobrym poziomie. Zostało mi zadanych kilka pytań otwartych, dzięki czemu sprzedawczyni rozpoznała moje prefernecje i w efekcie zaproponowała mi kilka modeli sukienek odpowiadających mojemu gustowi. Były one zgodne z preferowanym przeze mnie kolorem, fasonem oraz również odpowiednie na okazję weselną, o której poinformowałam sprzedawczynię (sprzedawczyni odradzała np. sukienki z długim rękawem). Następnie sprzedawczyni zaprosiła mnie do przymierzalni gdzie zaniosła wybrane dla mnie rzeczy. Pomocy w przymierzalni udzieliła mi inna sprzedawczyni, gdyż obsługującej mnie wcześniej nie było w pobliżu. Sprzedawczyni w przymierzalni zauważyła, że wyszłam z przymierzalni i potrzebuję pomocy lub chciałabym o coś zapytać. Podeszła do mnie i poinformowała mnie, że mierzony przeze mnie rozmiar jest jedynym dostępnym w sklepie, natomiast zgodziła się, że mierzony przeze mnie jest na mnie za duży i nie leży odpowiednio. Asortyment sklepu wyglądał bardzo elegancko, ubrania były wyeksponowane zgodnie z zachowaniem systematyki kolorystycznej, wyglądało to wytwornie. We wnętrzu panował porzadek i czystość.

Agata_1114

10.04.2015

Simple

Placówka

Katowice, Galeria Silesia

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym udałam się do IKEA w Katowicach. Odwiedziłam dział z asortymentem dziecięcym w poszukiwaniu łóżeczka dla 4 letniego chłopca. Po pojawieniu się na dziale, żaden z obecnym tam sprzedawców nie powitał mnie ani nie zauważył. Po pewnym czasie samodzielnej próby odszukania właściwego produktu, zwróciłam się o pomoc do sprzedawcy. Na dziale obcenych było 2 sprzedawców, którzy stali przy komputerze i rozmawiali o służbowych obowiązkach. Podeszłam do katalogu produktów znajdującego się obok stoiska komputerowego i zaczęłam go przeglądać. Również wtedy żaden ze sprzedawców nie zwrócił na mnie uwagi. Zapytałam więc samodzielnie o pomoc jednego z nich, informując, że szukam łóżka do pokoju dziecięcego dla 4 letniego chłopca oraz że słyszałam o modelach z rozsuwanym stelażem. Sprzedawczyni odpowiedziała, że wszystkie dostępne modlee znajdują się na ekspozycji oraz wskazała w katalogu te, które posiadaja funkcję rozsuwania. Dodatkowo, gdy zapytałam o dostępne kolory sprawdziła w komputerze, że możliwe jest kupno łóżka w dwóch wersjach kolorsytycznych (białym i granatowym). Ogólnie jestem zadowolona z jakości przekazanych mi informacji, uzyskałam odpowiedzi na wszystki zadane pytania, wiedzę sprzedawczyni oceniam pozytywnie. Sprzedawczyni była dla mnie miła, uprzejma oraz zachowywała się profesjonalnie. Niezbyt pozytywnie jednak oceniam podejście do klienta oraz zaangażowanie, ponieważ nie została mi zaproponowana pomoc z inicjatywy sprzedawców, nie zostałam równiez przez nich powitana czy zauważona. Ogólne otoczenie działu oceniam pozytywnie, asortyment był uporządkowany, a aranżacje ciekawie przedstawione i zachęcające do kupna.

Agata_1114

10.04.2015

IKEA

Placówka

Katowice, Roździeńskiego 97

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi