Opinie użytkownika (1)

DZISIEJSZY DZIEŃ ...
DZISIEJSZY DZIEŃ MOGŁAM POŚWIĘCIĆ NA ZROBIENIU ZAKUPÓW. BYŁAM W RÓŻNYCH SKLEPACH I SZCZERZE POWIEDZIAWSZY, W KAŻDYM Z NICH BYŁA DZIŚ NIESYMPATYCZNA OBSŁUGA. STWIERDZIŁAM Z SIOSTRĄ ,ŻE OBSŁUGA MA DZIŚ NIE NAJLEPSZE PODEJŚCIE DO KLIENTA. PO PRZEJŚCIU KILKUNASTU SKLEPÓW, SYTUACJA JAKĄ ZAOBSERWOWAŁAM W POLO MARKECIE, PO PROSTU MNIE ZBULWERSOWAŁA. BYŁY OTWARTE DWIE KASY, W JEDNEJ Z NICH BYŁA OGROMNA KOLEJKA, NATOMIAST W DRUGIEJ PANI KASJERKA MIMO, ŻE WIDZIAŁA CO SIĘ DZIEJE PRZY STANOWISKU OBOK, ZAMKNĘŁA SWOJĄ KASĘ. KIEDY PODESZŁYŚMY Z SIOSTRĄ ( A BYŁYŚMY TRZECIE PRZY PIERWSZY STANOWISKU), DO STANOWISKA GDZIE PANI SZYBKO ZAMYKAŁA BARIERKĘ KASUJĄC KLIENTKĘ PRZED NAMI, USŁYSZAŁYŚMY "KASA NIECZYNNA, OBOK PRZEJŚĆ". MIAŁYŚMY TYLKO JEDEN CHLEB, ZAPYTAŁYŚMY CZY JESZCZE NASZ OBSŁUŻY POWIEDZIAŁA NIEMIŁYM TONEM " NIE ZA BARDZO" . CAŁKIEM NIE ROZUMIEM, SKORO PO PIERWSZE BYŁA OGROMNA KOLEJKA A PO DRUGIE TO BYŁ TYLKO JEDEN CHLEB. KULTURA PANI KASJERKI POZOSTAWIAŁA DUŻO DO ŻYCZENIA. JEJ ŁASKA, ŻE W OGÓLE MUSIAŁA NAS POINFORMOWAĆ, ŻE KASA NIE CZYNNA, PRZESZŁA SAMĄ SIEBIE. WYCHODZĘ Z ZAŁOŻENIA, ŻE SKORO WYBRAŁA TAKĄ PRACĘ TO POWINNA MIEĆ ZA GROSZ KULTURY, NIE SĄDZĘ BY ONA CHCIAŁA BYĆ TAK TRAKTOWANA JAK ONA TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. SAMA PRACUJE Z KLIENTAMI I WIEM CO TO ZNACZY, MIMO WSZYSTKO ZAWSZE STAWIAM NA UŚMIECH I MIŁĄ ATMOSFERĘ.

Agata_126

12.05.2009

POLOmarket

Placówka

Inowrocław, bpa. Laubitza 8

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi