Opinie użytkownika (9)

Po zrobieniu zakupów...
Po zrobieniu zakupów podeszłam do kasy. Przede mną stała tylko jedna osoba i już byłam świadkiem nieuprzejmej obsługi. Gdy przyszła moja kolej na moje uprzejme dzień dobry nie uzyskałam odpowiedzi. Kasjerka była zajęta rozmową z córką, która do niej podeszła. Prowadziły głośną rozmowę wymieniając się prywatnymi uwagami, nie zwracając w ogóle uwagi na klientów. W trakcie kasowania produktu zapytałam Panią kasjerkę o cenę skanowanego towaru, gdyż jego zakup zależał od jego ceny. Pani podniesionym tonem oznajmiła mi, że dowiem się jaka jest jego cena, kiedy odczytam ją na paragonie. Ja jednak prosiłam o podanie ceny, jeśli nie będzie w cenie promocyjnej, będę go chciała odłożyć. Usłyszałam wtedy, że jeśli będę go chciała zwrócić, mam to zrobić w punkcie obsługi klienta. Gdy po raz kolejny próbowałam wytłumaczyć, że chcę tylko poznać cenę towaru, usłyszałam, że kasjerka nie ma zamiaru uczyć się cen wszystkich produktów jakie znajdują się na sklepie i cenę poznam w momencie otrzymania paragonu. Na koniec prawie krzykiem kazała mi zapłacić za towar - zwróciłam jej uwagę, żeby nie odzywała się do mnie tym tonem - i tym razem mnie zignorowała. Miałam wrażenie, że przeszkadzam jej w prywatnej rozmowie. Pragnę nadmienić, że mimo całej tej sytuacji, do końca byłam uprzejma i nie prowokowałam takiego zachowania.

Agata_166

05.02.2011

Real

Placówka

Rybnik, Kotucza 100

Nie zgadzam się (6)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na zakupy w pierwszy dzień promocji z gazetką promocyjną w ręku.Była godzina 18 więc spodziewałam się, że zrobię zakupy i kupię towary w promocyjnych cenach-jednak gro artykułów które były w promocji były wysprzedane albo jeszcze nie dotarły na półki (pytałam się pani wykładającej towar). Miejsce gdzie powinien byc towar świeciło pustką, z daleka widziałam gdzie powinien byc produkt którego szukam, to miejsce było puste!Spytałam się przy kasie, czy mogę się spodziewac jutro , że towar z gazetki promocyjnej będzie na półkach, usłyszałam nieuprzejmą odpowie, że jak się nie wysprzeda to będzie.

Agata_166

27.01.2011

Tesco

Placówka

Rybnik, ul. Żorska 2

Nie zgadzam się (6)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z mamą na nasz ulubiony deser. Jednak po spróbowaniu stwierdziłam, że mój deser ma inny smak niż zwykle - jest mało słodki i wodnisty. Poszłam z reklamacją. Ekspedientka niechętnie wymieniła mi deser na nowy. Nowy podała w sposób niesympatyczny i nie odpowiedziała na moje słowa pożegnania. Przez to atmosfera zrobiła się kłopotliwa i niemiła.

Agata_166

12.04.2010

GRYCAN

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (27)
Często korzystam z...
Często korzystam z tej apteki, gdyż znajduje się w centrum miasta, ma dużo stanowisk sprzedażowych a obsługa farmaceutów jest rzeczowa, miła i kompetentna. Tego dnia chcąc zakupić witaminy dla trzyletniego dziecka, poprosiłam o poradę. Pani magister zaproponowała mi wiele różnych specyfików i wspólnie wybrałyśmy, ten który wydawał się najlepszy. Wychodząc, życzyłyśmy sobie miłego dnia - zawsze chętnie wracam do tej apteki.

Agata_166

12.04.2010

Apteka Pod Lwem

Placówka

Rybnik, Jana III Sobieskiego 4

Nie zgadzam się (29)
Korzystając z promocyjnej...
Korzystając z promocyjnej gazetki, pojechałam nabyć kuchenkę mikrofalową, którą wcześniej dokładnie oglądnęłam w w/w gazetce. Kuchenka była umieszczona w dobrze wyeksponowanym i opisanym promocyjne miejscu. Promocja trwała już dwa dni. Przy kasie okazało się jednak, że kuchenka kosztuje 50zł drożej - czyli nie jest w cenie promocyjnej. Aby wyjaśnić kwestię ceny towaru, musiałam najpierw go zakupić a następnie udać się do Punktu Obsługi Klienta, gdzie wyjaśniłam pokazując gazetkę, iż ten towar powinien być w niższej cenie. Udałam się więc z pracownikiem, na salę sprzedażową, wskazałam miejsce, gdzie stoją kuchenki w promocji i dopiero wówczas oddano mi różnicę za zakupiony towar. Było to dosyć uciążliwe i poświęciłam dużo czasu, mimo iż byłam do zakupu wcześniej przygotowana i zorientowana w ofercie.

Agata_166

12.04.2010

Tesco

Placówka

Rybnik, ul. Żorska 2

Nie zgadzam się (16)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w tym hipermarkecie ze względu na liczne promocje i dyskontowe ceny. Zauważyłam jednak, że trzeba być bardzo ostrożnym, żeby nie wpaść w "pułapkę" niby-promocji. Przy artykułach promocyjnych znajdują się artykuły nie będące w promocji, często dopiero przy kasie dowiaduję się, że błędnie wybrałam artykuł. Następnym problemem jest rezygnacja z artykułu przy kasie - należy go zakupić a następnie udać się do punktu obsługi klienta by tam móc zwrócić niechciany towar.

Agata_166

12.04.2010

Tesco

Placówka

Rybnik, ul. Żorska 2

Nie zgadzam się (19)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu w celu zakupu karniszy. Zgłaszając prośbę o pomoc musiałam czekać 15 minut, gdyż na danym dziale była tylko jedna pracownica. Gdy przyszła, widać było, że jest zaganiana i zdenerwowana, lecz po przedstawieniu mojej prośby fachowo i rzeczowo wskazała mi poszukiwany towar. Pożegnałyśmy się życząc sobie miłego dnia w sympatycznej atmosferze.

Agata_166

12.04.2010

Praktiker

Placówka

Rybnik, ul. Żorska 16

Nie zgadzam się (22)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu po dokupienie brakującej ilości farby do malowania pokoju. Dokładnie wiedziałam co chcę kupić, więc pewnym krokiem szłam w stronę regałów, gdzie znajdowała się farba. Mimo braku wahania, podszedł do mnie pracownik oferując pomoc. Był rzeczowy, konkretny i nie odczuwałam nachalności z jego strony - wręcz zachętę do korzystania z usług sklepu.

Agata_166

12.04.2010

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)
Pracuję w biurze,...
Pracuję w biurze, gdzie obowiązuje oficjalny ubiór, dlatego wracając do domu z chęcią wbijam się w jeansy. W takim nieoficjalnym stroju wybrałam się na zakupy do Monari w centrum handlowym Plaza w Rybniku. Panie ekspedienkti potraktowały mnie jak intruza - chyba nie pasowałam do wystroju sklepu :) Oceniając klienta po pozorach, niejednokrotnie zniechęcamy go do zakupu. Tak było w moim przypadku.

Agata_166

22.05.2009

monnari

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi