Opinie użytkownika (3)

Bardzo pomocna i...
Bardzo pomocna i kompetentna Pani. Starała się możliwie ułatwić załatwienie sprawy (wniosek o rezygnację z długu i wniosek o przystąpienie do długu). Pomogła w wypełnieniu wniosków, umożliwiła złożenie podpisów przez pozostałych zainteresowanych w innym dogodnym terminie. Poinformowała o terminie oczekiwania na odpowiedź banku i ewentualnych formalnościach do wypełnienia po otrzymaniu decyzji.

Agata_355

02.08.2011

mBank

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Zgłaszałam telefonicznie szkodę...
Zgłaszałam telefonicznie szkodę z AC samochodu, obsługująca mnie osoba była uprzejma, zadawała mi konkretne, rzeczowe pytania dotyczące zdarzenia - byłam dość zagubiona po zaistniałym wypadku i pani bardzo cierpliwie i zrozumiale tłumaczyła mi dalsze procedury jakie muszę podjąć, zapytała nawet czy dobrze się czuję i czy na pewno nic mi się nie stało.Wezwałam również pomoc drogową - w pakiecie mam assistance - pracownik firmy dzwonił upewnić się czy laweta przez nich wezwana przyjechała w terminie.

Agata_355

10.12.2009

COMPENSA

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Zgłaszałam rezygnację z...
Zgłaszałam rezygnację z usług banku. Obsługującą mnie osoba była uprzejma, pomogła mi wypełnić niezbędne dokumenty, ale błędnie podała mi terminy dot. zamykania kart kredytowych, co jest dla mnie znaczna niedogodnością do tej pory. Wszyscy pracownicy ubrani w firmowe uniformy, schludne i czyste. Dość długo musiałam czekać na obsługę - około 30 minut, mimo niewielkiej kolejki.Placówka banku uporządkowana i zadbana, ale przestrzeń dla podstawowej obsługi klienta jest dość ciasna, gdy stoi tak więcej niż 4-5 osób, niestety następna wchodząca osoba właściwie opiera się o drzwi wejściowe.

Agata_355

10.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (19)
04.10.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję Pani za wyrażenie swojej opinii dotyczącej obsługi w mBanku. Podczas procesu szkolenia naszych Doradców kładziemy nacisk zarówno na jakość obsługi oraz na merytoryczną wiedzę, dlatego przykro mi, że została Pani wprowadzona w błąd. Przepraszam za powstałą niedogodność związaną z wypowiedzeniem umowy karty kredytowej. Ze swojej strony pragnę zapewnić, że każda opinia zgłaszana przez Klienta jest przekazywana Doradcom i pomaga doskonalić obwiązujące standardy. Cieszę się, że wizerunek placówki i Doradców spotkał się z Pani aprobatą. Dla komfortu i wygody naszych Klientów w bieżącym roku zostało otwarte w Łodzi drugie Centrum Finansowe znajdujące się przy ul. Narutowicza 24. Pozdrawiam. Joanna Włodarczyk. mBank.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi