Opinie użytkownika (13)

Coraz szerszym zaufaniem...
Coraz szerszym zaufaniem obdarzam sklepy internetowe. Następnym, który mogę zdecydowanie polecić jest sklep nastopy.pl firmy MarkoII, która wysyła skarpetki i inne części garderoby bliskiej ciału. Ceny są bardzo konkurencyjne a ponadto przy przedpłacie towar wysłany jest gratis. Ogromny wybór skarpety, które zrobione są z połączenia przędzy termoaktywnej z przędzą antybakteryjną i antygrzybiczną-idealne na ten mroźny czas. Polecam

Agnieszka_2902

23.01.2013

NaStopy

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lubię spokojne zakupy...
Lubię spokojne zakupy w powszedni dzień, kiedy niewielu klientów w sklepie. Można skupić się na swoich potrzebach, zasięgnąć informacji u personelu. Dzisiaj odwiedziłam Marks & Spencer w centrum, gdzie panuje zawsze nienaganny ład i trafiłam na końcówkę wyprzedaży. Niestety z ubrań nic dla siebie nie wybrałam ale za to mam pachnący upominek dla taty w postaci wody perfumowanej i balsamu po goleniu z tej samej linii. Zakupy dobrej marki i po przystępnej cenie zawsze dają mi dużo satysfakcji.

Agnieszka_2902

03.08.2012

Marks & Spencer

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałek 30...
W poniedziałek 30 lipca dokonałam zakupu podręczników w sklepie internetowym WSiP. Za zakupy zapłaciłam przelewem z góry, gdyż wydawnictwo jest wiarygodne. Z uwagi na kwotę przekraczającą 100 zł książki te wysłano pod wskazany adres przesyłką kurierską, za którą nie policzono dodatkowych kosztów. W środę rano paczkę otrzymałam, przyniesioną do drzwi przez uprzejmego pana kuriera.

Agnieszka_2902

03.08.2012

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam za pomocą...
Zakupiłam za pomocą Grouponu dwumiesięczny kurs językowy w szkole GB English. Tego zakupu dokonałam pod koniec kwietnia tego roku. Jak tylko wydrukowałam kupon Grouponu zadzwoniłam do szkoły w celu umówienia się na termin kursu. Usłyszałam w odpowiedzi, że grupy się formują i że otrzymam telefonicznie zaproszenie na test kwalifikacyjny. Do dnia 25 czerwca takiego telefonu nie było. Nie ukrywam, że te dwa miesiące (maj, czerwiec minęły błyskawicznie, bo długie weekendy itd.) minęły błyskawicznie i o kursie tym zapomniałam. Tego dnia wystosowałam reklamację e-mailem do Groupon. PL, na którą otrzymałam wyczerpującą odpowiedź usprawiedliwiającą tę firmę. Nawet pomyślałam, że dobrze jeśli przesunę sobie ten kurs na miesiące po wakacjach. Termin zakupionego Grouponu mijał 1 lipca. Natychmiast zadzwoniłam do szkoły podając swoje dane, kod Grouponu i przedstawiając swoją sytuację. Miła pani przez telefon zapewniła, że sprawdzi co z moim zakupem kursu i poprosiła abym czekała na odpowiedź. Tymczasem czekam do dziś, tj. 2 lipca, a termin minął wczoraj. Kurs języka angielskiego kosztował mnie 179 zł, niby warty 568 zł. Dodam tylko, że to nie jedyny zakup grupowy ale ten mnie rozczarował totalnie.

Agnieszka_2902

02.07.2012

GB English

Placówka

Warszawa, Podwale

Nie zgadzam się (4)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy właściwie dwóch sklepów, ponieważ w jednym ( w Centrum Targówek) zakupiłam sandałki dla córki a w drugim ( Arkadii) musiałam je wymienić. Jest to bardzo wygodne dla klienta, że nie trzeba wracać do tego samego sklepu i wymieniać towar. Pracownik na Targówku poinformował mnie,że wymiana jest możliwa w każdym sklepie Zary na terenie kraju. Zara to sieć nowoczesna pod względem asortymentu jak i systemu komputerowego. Już nie mogę się doczekać wyprzedaży.

Agnieszka_2902

21.06.2012

Zara

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja z...
Moja obserwacja z H&M dotyczy problemu wymiany ubrania. Kupiłam męskie spodnie w ubiegłą środę, które okazały się za duże w rozmiarze.Dodam, że kupiłam je dla mojego taty. Dzisiaj miałam czas, aby je wymienić na rozmiar mniejszy. Udałam się więc do tego samego sklepu mając oczywiście paragon i bez problemu dokonałam wymiany. Pani zza kasy po prostu przyniosła mi spodnie, na których mi zależało. Mam nadzieję, ze kolejna wymiana nie będzie konieczna.

Agnieszka_2902

15.06.2012

H&M

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Od dawna lubię...
Od dawna lubię bogato wyposażone drogerie. A w Super-Pharm wybieram produkty od tabletek po perfumy. Ze względu na lokalizację jeżdżę do tej nowej na Targówku i kupuję często po bardzo okazyjnych cenach swoje ulubione kosmetyki, do których jestem przywiązana od lat. W dzień powszedni bardzo miło się tam robi zakupy, gdyż nie ma natłoku klientów (w przeciwieństwie do Super-Pharmu w Arkadii).

Agnieszka_2902

04.06.2012

Super-Pharm

Placówka

Warszawa, Malborska 51

Nie zgadzam się (0)
Mamy taki zwyczaj...
Mamy taki zwyczaj na Dzień Dziecka, że zabieramy nasze dzieci do dużego Smyka przy Kruczej w W-wie po prezent, które same sobie wybiorą. W tym roku odwiedziliśmy nowego Smyka Megastore na Targówku. Nie ukrywam, że zabawki można kupić dużo taniej z innych źródeł.Akurat ten dzień zbiegł się z akcją rabatową mBanku i skorzystaliśmy z 15% zniżki na całe zakupy. Dzieci miały frajdę z zakupów i nasz portfel również.

Agnieszka_2902

04.06.2012

Smyk

Placówka

Warszawa, Malborska 51

Nie zgadzam się (4)
Bardzo polecam nowy...
Bardzo polecam nowy sklep w Metropol Dom i Wnętrze o nazwie Dom i Ja. Można tam nabyć nowe naczynia, przydatne w domu drobiazgi dobrej portugalskiej jakości za przystępną cenę. Odwiedziłam ten sklep w czwartym dniu po otwarciu, więc towar wyeksponowany nienagannie. Obsługiwała mnie przemiła młoda pani przepraszając za brak toreb na zakupy. Nie przeszkodził mi ten fakt i na pewno tam wrócę po nowe szklaneczki.

Agnieszka_2902

30.05.2012

Dom i Ja

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stanęłam do kasy...
Stanęłam do kasy w dziale damskim i chwilkę tam spędziłam. Przede mną były jeszcze dwie klientki również zniecierpliwione, ponieważ mimo otwartych dwóch kas czas oczekiwania wydłużał się niemiłosiernie. W jednej z kas był realizowany zwrot ubrań ze stosem dokumentów do podpisania. Zirytowała mnie postawa personelu, a było obecnych trzech pracowników przy kasach, że nie widzieli wydłużającej się kolejki i nie podpowiedzieli, że możemy się udać do kas w innym dziale. Co okazało się żadnym problemem dla mnie klientki i sklepu.

Agnieszka_2902

22.05.2012

Zara

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Niestety jak to...
Niestety jak to w weekendy Takie miejsca pełne klientów. Byłam z dziećmi na zakupach i w KappAhl spodobały się nam letnie buciki dla synka. Na półce nie znaleźliśmy odpowiedniego rozmiaru, więc podeszłam do kasy prosząc pracownicę sklepu o sprawdzenie w systemie, czy dostępne są inne rozmiary. Pani poinformowała mnie, że aby uzyskać tą wiedzę powinnam stanąć w kolejce z innymi klientami, którzy byli już zdecydowani na zakupy. A kolejka nie była krótka, bo liczyła na pewno dziesięciu klientów. Poczułam się rozczarowana postawą personelu i wyszłam z tego sklepu, mimo, że jestem ich klientką od lat i posiadam kartę lojalnościową.

Agnieszka_2902

22.05.2012

KappAhl

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Już w grudniu...
Już w grudniu ubiegłego roku przekonałam się, że warto kupić buty w internecie a ściślej na butyk.pl. Zamówiłam kozaki dla siostry, które dotarły błyskawicznie na pod jej adres. Była konieczność wymiany na mniejszy rozmiar, co bez żadnego problemu zrealizowano. Strona www jest przejrzysta, duży wybór obuwia, marki niedostępne w centrach handlowych i ceny konkurencyjne. Brakuje mi jedynie podania rozmiaru wkładki w centymetrach, co przy obuwiu jest istotne, albowiem nr38 u jednego producenta jest nr 39 u drugiego. Zakupiłam więc na początku marca sandały dla siebie. W piątek dokonałam zakupu a w poniedziałek kurier przyniósł mi nowe buty. Za przesyłkę zapłaciłam tylko 6 zł. Szczerze polecam butyk.pl

Agnieszka_2902

03.04.2012

Butyk.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do salonu...
Weszłam do salonu Sephory zapytać o pewien kosmetyk pielęgnujący okolice oczu, (nota bene! )dostępny tylko w tej sieci. Pracownik uprzejmie odpowiedział, że niestety brak tego produktu. Zatrzymałam się na chwilę przy zapachach i słusznie, bo ten sam pan poinformował mnie, że jednak ten kosmetyk, o który pytałam jest w sprzedaży. Natomiast próbki nowego zapachu nie otrzymałam, argumentując tym , że zabrakło małych fiolek. Wyszłam z perfumerii bez zakupów.

Agnieszka_2902

03.04.2012

Sephora

Placówka

Kraków, ul. Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi