Opinie użytkownika (2)

Jestem kontrolerem jakości,...
Jestem kontrolerem jakości, więc obserwacja innego miejsca pracy jest w moim wykonaniu bardzo wnikliwa. Podczas zakupów dostrzegłam kilka dysfunkcji sklepu, samego personelu. Zapytałam o inny rozmiar wywieszonej koszulki, którą byłam zainteresowana. Pani ekspedientka nie znała odpowiedzi na zadane pytanie. Nie wykazała się zainteresowaniem tej sprawy, zajęła się inną pracą. Na dziale zabawek nikogo w przeciągu 10 minut nie było. Pani stojąca na dziale słodyczy, nie znalazła na regałach szukanych przez Klienta krówek. Odpowiedziała "chyba nie ma". Krówki znajdowały się obok żelek. Na półce znajdował się uszkodzony jogurt- nie został stamtąd usunięty. Podłogi oraz regały czyste. Produkty równo ułożone na półkach. Niczego nie brakowało. Pani ekspedientka przy kasie do 10sztuk- nie zwróciła uwagi klientom mającym do zakupienia o wiele więcej produktów. Pani ekspedientka na kasie obok, zwróciła uwagę Klientom, aby przepuścili osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim.

Aleksandra_1771

24.05.2015

AS

Placówka

Racibórz, Rybnicka 97

Nie zgadzam się (0)
Pracuję w kontroli...
Pracuję w kontroli jakości. Ten charakter pracy powoduje, że w innych miejscach jestem idealnym obserwatorem. Podczas zakupów w jednej z perfumerii w Raciborzu dostrzegłam kilka szczegółów. Kilka miały charakter pozytywny. Kilka negatywny. Wchodząc usłyszałam powitalne "dzień dobry" ze strony ochroniarza. Przeglądając półkę sklepową z kremami, po 2 minutach, zostałam zapytana o potrzebę pomocy. Skorzystałam. Personel wykazał się wiedzą w zakresie kremów stosowanych dla każdego typu cery, na dzień/ na noc (które stosuję). Kolejny sprzedawca wykazał się wiedzą w zakresie kolorowych kosmetyków. W miejscu na półce, gdzie powinny znaleźć się lakiery do włosów, pozostały dwa- niewygodna sytuacja, kiedy klient potrzebuje np. trzech produktów. Dezodoranty nie były równo ułożone na półce. Obok stoiska z artykułami higienicznymi stały kartony, który uniemożliwiały przejście oraz zabranie produktu z półki- niewygodna sytuacja w momencie, kiedy klient się spieszy podczas zakupów.

Aleksandra_1771

24.05.2015

AS

Placówka

Racibórz, Mickiewicza 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi