Opinie użytkownika (3)

Zirytowana obsługa banku,...
Zirytowana obsługa banku, postanowiłam zamknąć swoje konto w tym banku. Udałam się na dól(mieszkam nad bankiem). Po odczekaniu grzecznie w kolejce..47minut. Podeszłam do okienka i powiedziałam prosto z mostu, iż che zamknąć konto. Pani była zdziwiona. Wypytywała "czemu?" i czy "na pewno?"a także przekonywała "żebym przemyślała decyzję". Uparcie twierdziłam, iż chcę zamknąć konto. Pani powiedziała, żebym spokojnie przemyślała jeszcze z tydzień. Opowiedziałam jej o moim problemie z brakiem karty i poprosiłam o wypłacenie pieniędzy z konta.Owa Pani poprosiła mnie o kartę. Myślałam, że zaraz padnę tam ze śmiechu lub się popłaczę. Okazało się, że 2 moje ostatnie karty leżały w banku spokojnie. Byłam wściekła. Gdy byłam tu ostatnio ta sama Pani twierdziła, że ona nie wie, gdzie karty się podziewają. Przychodziłam kilka razy w ciągu 2 lat.i nic! Pani spokojnie dała mi kartę i powiedziała iż teraz mogę z niej korzystać. Wypłaciłam całą kasę przy KASIE i wyszłam stamtąd.

Aleksandra_18

17.09.2008

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (21)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Jestem w tym...
Jestem w tym baku od ukończenia 10 roku życia. Mały oddział a wiecznie od rana do wieczora są w nim kolejki. Powodem moich przedostatnich odwiedzin był brak karty. Od 2 lat nie przysyłają mi karty. Udałam się wiec ponownie do baku by ponownie zapytać co się z nią stało. Niestety, zastałam kolejkę (niektórzy oczywiście mogli ją ominąć, ponieważ byli umówieni-właściciele firm)i jedno otwarte okienko. Po wyczekaniu 1h,24 podeszłam uradowana do obsługi. Niestety zostałam odprawiona z kwitkiem, ponieważ przyszedł ktoś ważniejszy ode mnie(jakiś właściciel firmy).Gdy wreszcie podeszłam do okienka ..Pani zaczęła rozmowę przez telefon. Po wysłuchaniu rozmowy o "majce", przedstawiłam swój problem. Pani, zamiast mnie słuchać, udała się na"chwilkę", 7 min - w tym czasie zdążyła przyjść Pani umówiona na podpisanie umowy. Zwróciłam niegrzecznie uwagę iż nie zamierzam czekać cały dzień i chce tylko rozwiązać mój problem i nie zamierzam znowu czekać. Pani powiedziała iż nic na to nie poradzi i odesłała mnie z kwitkiem. Mimo skończonych 20 lat w moim baku ciągle jestem dzieckiem i klientem gorszej kategorii, mimo iż jestem wiernym klientem ze swoimi oszczędnościami.

Aleksandra_18

17.09.2008

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (20)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
W celu kupienia...
W celu kupienia prezentu dla mamy skorzystałam z usług perfumerii internetowej(z względów finansowych-perfumy są tam tańsze). Na wszystkie moje pytania perfumeria odpowiadała dosłownie natychmiastowo. A po zamówieniu perfum. Dostawałam @ potwierdzające wysłanie paczki i przelanie pieniędzy. Paczka przyszła szybko, zapakowana szczelnie. Produkt był oryginalny.

Aleksandra_18

17.09.2008

Perfumeria Elnino

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi