Opinie użytkownika (7)

Po wejściu do...
Po wejściu do punktu zauważyłam, że nie ma w nim ani jednego klienta, a obie sprzedawczynie zajęte były rozmową za sobą. W kawiarni było czysto, półki były już prawie zupełnie puste, ale ja byłam zainteresowana zakupem kawy, więc nie był to dla mnie wielki minus. Poprosiłam o kawę na wynos i niestety odmówiono mi obsługi. Panie (o godzinie 20:35) oświadczyły, że już właściwie zamykają, wskazując na zegar, powiedziały, ze mają już posprzątane i beztrosko wróciły do rozmowy. Kawę kupiłam oczywiście w innym miejscu, podaną z uśmiechem, a do Sowy długo już nie wrócę - obie Panie zachowały się jak obsługa w PRL... Jakość obsługi oceniam bardzo nisko.

Aleksandra_658

01.08.2012

Cukiernia Sowa

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (1)
Do Galerii Bałtyckiej...
Do Galerii Bałtyckiej udałam się, żeby oddać kupiony dwa dni wcześniej sweter - niestety rozmiar okazał się nietrafiony, a nie było już innych rozmiarów. Sklep jest w trakcie wyprzedaży, ale wyglądem przypomina nieco lej po wybuchu bomby - masa rzeczy w nieładzie, sterty obrań przy kasie, okolice przymierzalni niebyt czyste. Marka Reserved szczyci się możliwością zwrotu towaru do 30 dni od daty zakupu. Ja oddawałam sweter zaledwie dwa dni po zakupie, przy kasie jednak czekała mnie niemiła niespodzianka. Po pierwsze - musiałam poczekać na Panią, która może przyjąć zwrot i trwało to dość długo (Panie obecne przy kasie nie mogły tego zrobić, z niewiadomych przyczyn). Po dobrych 10 minutach pojawiła się właściwa Pani, ale... nie chciała przyjąć zwrotu - przy przymierzaniu w domu urwała się metka, którą jednak miałam, podobnie jak paragon. Pracownica na cały sklep oświadczyła, że ona "nie będzie wąchać tego swetra" i że w ich sklepie "takich naciągaczy jest cała masa". Poczułam się faktycznie jak naciągacz - po dłuższej wymianie zdań (widać było gołym okiem, że sweter nie był noszony, zresztą gdzie, skoro zaledwie dwa dni wcześniej został kupiony). Jakość obsługi oceniam zatem nisko, Pani ubrane były schludnie, ale jednak wygłaszanie swoich prywatnych opinii na temat klienta i to jeszcze bardzo głośno - to chyba nie jest właściwy standard obsługi, zwłaszcza, że nigdzie nie jest napisane, że towar ma mieć metkę przypiętą do produktu (w innych sklepach nikt nie zwrócił mi na to nigdy uwagi). Skoro taka jest zasada, to może warto wytłuścić ją obok informacji o zwrocie. Najadłam się zatem sporo stresu i choć ostatecznie zwróciłam towar, to następnym razem trzy razy się zastanowię nad zakupem w Reserved.

Aleksandra_658

25.01.2012

Reserved

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po miłym doświadczeniu...
Po miłym doświadczeniu ze sklepu, o którym pisałam już w innej obserwacji, postanowiłam zajrzeć do Intimissimi - tu także do wejścia zachęcają obniżki cen, widoczne na wystawie. Niestety jednak tutaj przeżyłam spore rozczarowanie. Owszem - asortyment bogaty i rzeczywiście sporo przeceniony, jednak wszystkie produkty zostały ciasno upchane na stojakach, bardzo ciężko było cokolwiek wyjąć i równie trudno wcisnąć to z powrotem na miejsce. No, ale tu powinna interweniować zapewne obsługa. Niestety - nic z tego. Byłam w sklepie około 10 minut, razem ze mną bieliznę oglądały jeszcze dwie Panie, a w tym czasie obie Panie z obsługi były zajęte... konwersacją (przypuszczalnie) ze znajomym przy kasie i żadna nie znalazła czasu na zainteresowanie się klientami. Chciałam się dopytać o kilka rzeczy, jednak atmosfera panująca w sklepie nie zachęcała do zakupu, po kilku minutach poddałam się zatem i wyszłam. Nie mogę zatem w żaden sposób ocenić wiedzy i kompetencji personelu, bo Panie nie były zupełnie ową obsługą zainteresowane. Zachowanie i organizację obsługi oceniam jednak nisko - głośne śmiechy przy ladzie, to nie zachęca ani do pytań, ani do zakupów.

Aleksandra_658

25.01.2012

Intimissimi

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (0)
W zasadzie do...
W zasadzie do wejścia do Calzedonii skusiła mnie wystawa - ich produkty znam, są świetnej jakości, więc nie trzeba mnie do nich szczególnie zachęcać, ale nie da się ukryć, że ceny tu są jednak raczej wysokie. W oknach aż biły po oczach wielkie napisy - 50% wyprzedaż, postanowiłam więc zobaczyć, co też ciekawego zostało przecenione. Już przy wejściu miła niespodzianka - cała ściana przecenionych produktów, do wyboru, do koloru. Jednak to, co wzbudziło mój największy podziw, to jakość obsługi i stosunek do klienta. Asortyment duży, więc faktycznie pomoc przy zakupach jest tu zasadna, ale co ważne - Panie mają tą rzadką umiejętność, że ich pomoc polega na fachowej poradzie, a nie na nachalnej sprzedaży. Do tego są przemiłe, zaangażowane i świetnie orientują się w aktualnej ofercie - widać, że praca sprawia im po prostu przyjemność. Sklep jest też dobrze zorganizowany, produkty ułożone są czytelnie i mają bardzo wyraźne ceny. Droga do kasy zajmuje zaledwie chwilę. Jedyny mały minus, to mały chaos przy kasie (sporo nowych produktów dookoła, czekających na ometkowanie). Podsumowując jednak - zakupy bardzo udane, wyszperałyśmy kilka świetnych produktów, w bardzo dobrych cenach - miła konwersacja z obsługą dopełniła tyko całości obrazu.

Aleksandra_658

25.01.2012

Calzedonia

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (1)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką Tekstyliów i moje obserwacje dotyczą kilku, a może nawet klilkunastu wizyt. Zacznę może od plusów - dużego wyboru kaw i herbat o raz bardzo dobrego jedzenia w niezłych cenach, to mocny punkt lokalu. Wystrój jest również bardzo fajny, ciepły i zachowany został klimat sklepu z tekstyliami, który kiedyś mieścił się w tym miejscu... Ale niestety nawet najlepszy wystrój wnętrza nie zatrze wrażenia, jakie zrobiła na mnie ohydna, brudna, śmierdząca toaleta, przypominająca te dworcowe - fuj, jak można mieć tak zaniedbaną toaletę w tego tego lokalu?? Wiedza i kompetencje personelu również oceniam nisko, nikt nigdy nie zaproponował nam tu nowości czy czegokolwiek doradził. Na pewno najsłabszym punktem tego miejsca jest jakość obsługi, która jest po prostu fatalna. Personel jest nadęty i nieuprzejmy, czasem kelnerki wyglądają tez na mocno obrażone, interesują się danym stolikiem tylko do przyniesienia zamówienia, jest ich bardzo dużo, ale nie mają czasu podejść, jak na stoliku stoją same puste szklanki - trzeba je wyciągać zza baru, żeby coś domówić, ale za to kiedy dopiero co przyniosły zamówienie, to podchodzą po 6 razy pytać się, co jeszcze podać. Organizacja i czas obsługi jest zatem bardzo słaba, a wszystko to dzieje się pod okiem obecnych na miejscu właścicieli. Reasumując - miejsce byłoby świetne, gdyby nie brud w toalecie i fatalna obsługa, co chyba po kilku wizytach dyskwalifikuje Tekstylia na zawsze.

Aleksandra_658

14.11.2011

Tekstylia

Placówka

Gdańsk, Szeroka 121 122

Nie zgadzam się (0)
Sklep neo24 ma...
Sklep neo24 ma bardzo obszerną ofertę, a do tego, to co mi znacznie ułatwia zakupy, pod danym produktem znajdują się opinie użytkowników, mozna przeczytać o słabych i mocnych stronach danej rzeczy, co przy zakupach na odległość ma szczególne znaczenie. Zamawiałam produkty do punktu obiorów osobistych, dostawa była bardzo szybka i terminowa - jedyne, do czego mam uwagi to zmiana ceny produktu, który obserwowałam kilka dni, nie wiem, czy to przypadek, ale niezbyt mi się to podobało, taka nagła podwyżka (nie był w żadnej promocji), sklep powinien wg mnie jakoś informować, że nastąpi zmiana cen, żeby klienci uniknęli potem niemiłych rozczarowań... Bardzo słabo oznaczony jest też punkt odbiorów osobistych - znak jest mały i niewidoczny, brakuje jakiegoś dużego znaku na samym budynku.

Aleksandra_658

14.11.2011

NEO24.PL

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Oferta sklepu jest...
Oferta sklepu jest bardo bogata, produkty są też w świetnych cenach, sklep jest bardzo dobrze przemyślany, zakupy robi się jasno i czytelnie, trudno się w nim gubić. Dostawa błyskawiczna, chyba nawet jeszcze przed terminem podanym na stronie, a do tego sympatyczne gratisy w paczce - po prostu nie ma się do czego przyczepić.

Aleksandra_658

14.11.2011

aledobre.pl

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi