Opinie użytkownika (2)

Witam tym razem...
Witam tym razem mojej ocenie poddałam placówkę publiczną jaką jest Uniwersytet Łódzki, a konkretnie pracowników sekretariatu Pierwsze pytanie jakie mi się nasuwa dotyczy tego czy ktokolwiek inny poza władzami tej instytucji sprawuje nad pracownikami tej instytucji choćby w minimalnym stopniu jakąś kontrolę. Zdaję sobie doskonale sprawę z faktu, iż dla owych osób student jest traktowany niczym powietrze, ale to czego ja osobiście doświadczyłam przeszło chyba wszelkie granice. Po pierwsze wszelkie informacje jakie chce się tam uzyskać wymagają proszenia się i odczekania do momentu kiedy owa sekretarka zakończy wszelkie niecierpiące zwłoki sprawy takie jak rozmowa z bliskimi przez tel, palenie papierosa czy picie porannej kawy. A kiedy już wyjaśni się z jakim problemem przeszkadza się sekretarce to najczęściej otrzymuje się odpowiedz iż całe zamieszanie spowodowane jej tylko i wyłącznie z naszej winy a owa pani zapozna się ze sprawa jak znajdzie wolną chwilę miedzy być może paleniem kolejnego papierosa, które notabene jest zabronione na terenie całego budynku a parzeniem kawy. Mam nadzieje, że po takiej opinii zainteresuje się ktoś ową placówką w celu jej usprawnienia

Alicjak

28.10.2009

Uniwersytet Łódzki

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (14)
Witam chciałabym podzielić...
Witam chciałabym podzielić się z moja opinią dotyczącej placówki Lukas Banku znajdującej się w centrum miasta Łodzi. Na początku chciałabym zwrócić uwagę na minusy a mianowicie w palcówce znajdują się stanowiska przydzielone odpowiednio do pełnionych funkcji co oczywiście może się wydawać ogromnym plusem, gdyż każdy klient jest w stanie łatwo dotrzeć do potrzebnych mu informacji , problem natomiast pojawia się w momencie kiedy np. do stanowiska z napisem "obsługa konta " czeka 15 osób przy czym stanowisko"spłata rat" jest zupełnie puste a pracownik siedzi znudzony w oczekiwaniu na klientów ze spłatą rai i absolutnie nie może obsłużyć klientów, który przyszli do banku w innej sprawie. Na szczęście w placówce znajduje się bezpłatny automat do kawy umilający czekanie w tej niekiedy kilkumetrowej kolejce.Niebieskie miękkie krzesła oraz schludny wystrój w podobnej tonacji łagodzi nerwy i frustrację czekających na swoją kolej klientów.Jeśli już mamy to szczęście i uda nam się dojść do wybranego przez nas stanowiska to czeka nas miłe zaskoczenie ponieważ zachowanie personelu nazwałabym wysoce kulturalnym. Pracownicy Lukas banku o nienagannym i schludnym wyglądzie z którymi miałam okazję rozmawiać byli zawsze kompetentni i chętni do udzielenia wszelkiej pomocy Jako studentka wydaje mi się ze oferta jaką posiada Lukas bank właśnie dla tej grupy wiekowej jest bardzo konkurencyjna w porównaniu do innych banków.

Alicjak

20.10.2009

Credit Agricole

Placówka

Łódź, Piotrkowska 119a

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi