Opinie użytkownika (3)

Jestem klientem mBanku....
Jestem klientem mBanku. Parę dni temu zadzwoniła do mnie konsultantka z infolinii w celu złożenia ciekawej oferty. Jako, że zadzwoniła w ciągu dnia poprosiłem ją o ponowny kontakt telefoniczny w godzinach popołudniowych. Umówiliśmy się, że zadzwoni ona lub ktoś z jej działu tego samego dnia po godzinie 18:00. Nikt nie zadzwonił ponownie tego dnia. W dniu wczorajszym zadzwoniła do mnie w ciągu dnia ponownie konsultantka z mBanku w tej samej sprawie, ponownie poprosiłem o telefon w godzinach popołudniowych. Konsultantka obiecała, że na pewno ktoś zadzwoni po godzinie 18, ponownie nikt nie zadzwonił. W dniu dzisiejszym około 11:00 zadzwoniła do mnie po raz trzeci kolejna konsultantka w tej samej sprawie, sytuacja się powtórzyła umówiliśmy się, że zadzwoni do mnie ktoś z mBanku w dniu dzisiejszym po godzinie 18. Tym razem jednak zapytałem się konsultantki, dlaczego dzwonią po raz kolejny w tej samej sprawie i ponownie w godzinach, w których nie mogę rozmawiać o czym informowałem ich już dwukrotnie? Odpowiedź, którą dostałem muszę przyznać była dość nieprofesjonalna. Po pierwsze konsultantka stwierdziła, cytuję: "To nie nasz wina". Po drugie stwierdziła: "Nie obiecuję, że ktoś do Pana zadzwoni dziś po południu ale się postaram". W tym momencie powiedziałem konsultantce, że to Państwo do mnie dzwonią a nie ja do Państwa więc taka odpowiedź jest nie na miejscu, w tym momencie konsultantka stwierdziła, że raczej na pewno dziś ktoś zadzwoni.

Andrzej_86

28.10.2008

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (20)
W ostatni wtorek...
W ostatni wtorek (14.10.2008 r.) dzwoniłem na infolinię firmy NetArt/Nazwa.pl. Potrzebowałem pomocy w sprawie skonfigurowania serwera i nowo zakupionej domeny internetowej. Jako, że firma ma dość skomplikowany panel administracyjny, postanowiłem zasięgnąć pomocy dzwoniąc na infolinię. Odebrała kobieta (mam zanotowane nazwisko), która generalnie nie miała o pojęcia o usługach oferowanych przez jej firmę. Próbowałem przez parę minut wytłumaczyć jej jaki mam kłopot i w czym oczekuję pomocy, bezskutecznie. Po paru minutach jak zorientowała się, że nie potrafi mi pomóc, gdyż nie ma pojęcia o podstawowych sprawach przyznała, że nie potrafi mi pomóc po czym stała się nieuprzejma, niemiła a wręcz opryskliwa. Poprosiłem o jej nazwisko odparła jak swojej koleżance, cytuję: "Pewnie, mogę Panu je podać, a co mi szkodzi!". Jednym słowem żenada. Poprosiłem o połączenie z jej przełożonym, odparła, że o tej godzinie już go nie ma, poprosiłem zatem widząc, że w niczym mi nie pomoże o połączenie z kimś innym, który zna się na rzeczy. Połączyła mnie z mężczyzną (zanotowałem nazwisko), który był uprzejmy i rzeczowy. Przeprosił za zachowanie koleżanki i pomógł mi w ciągu niespełna 3 minut!

Andrzej_86

16.10.2008

nazwa.pl

Placówka

Kraków, ul. Mogilska 1

Nie zgadzam się (23)
Oddawałem samochód do...
Oddawałem samochód do naprawy jako osoba prywatna w autoryzowanym salonie firmy Toyota (Chodzeń). Człowiek, z działu obsługi serwisowej który przyjmował moje zgłoszenie był sympatyczny aczkolwiek rzeczowy, sprawiał wrażenie znającego się na swojej pracy. Przy stanowisku obok odbyła się dość nieprzyjemna dla obu stron rozmowa niezadowolonej klientki, która zarzucała obsługującemu ją człowiekowi, że wykonali pracę niesolidnie i żądają za tą pracę niewspółmiernie wysoką stawkę. Padło parę kwestii w stylu: "Najgorsza rzecz to oddać samochód do naprawy u autoryzowanego dealera". Podczas rozmowy z człowiekiem, który mnie obsługiwał zauważyłem wywieszoną nieopodal na ścianie informację, że każdorazowo po wizycie, do każdego klienta dzwoni przedstawiciel tego dealera z pytaniami o jakość obsługi. Byłem tam dziś z rana w przeciągu paru dni była to druga wizyta u tego dealera, póki co nikt do mnie nie dzwonił w sprawie sprawdzenia jakości obsługi.

Andrzej_86

16.10.2008

Toyota

Placówka

Warszawa, ul.Puławska 52

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi