Opinie użytkownika (2)

W Tesco robię...
W Tesco robię zakupy bardzo często. Wynika to z bliskości i atrakcyjnych godzin pracy. Mam natomiast zastrzeżenia do jakości obsługi. Asortyment jest bardzo bogaty. Sam sklep jest bardzo rozległy. Natomiast pracownicy rozłożeni są nierównomiernie. Znajdują się oni przy kasach, w informacji oraz (po drugiej stronie) przy rybach, nabiale i mięsie. Szanse na spotkanie kogoś z obsługi pomiędzy tymi miejscami są niewielkie. Dotyczy to również działu gospodarstwa domowego. Ostatnio właśnie tam chciałam dokonać zakupu.Nie znalazłam produktu, więc pomaszerowałam do informacji (nigdzie nie było innego sprzedawcy). Tam zostałam poinstruowana ustnie, gdzie produkt się znajduje. Wróciłam i nadal nie mogłam znaleźć. W akcie desperacji poszłam w drugą stronę. Znalazłam sprzedawczynię przy lodówkach. Nie była zadowolona, ale poszła ze mną do działu gospodarstwa domowego.Całość "poszukiwań" zajęła mi ok 25minut. Do tego cały czas miałam ciężką torbę. Nie ma możliwości zostawienia swoich rzeczy w przechowalni.Pewnym dyskomfortem jest świadomość, że Tesco jest czasem dużo droższy od innych sklepów np. serek Aksamitny jest o ponad 2 zł droższy niż w Kauflandzie.

Aneta_825

12.07.2013

Tesco

Placówka

Poznań, Henryka Opieńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Rzadko zdarza mi...
Rzadko zdarza mi się korzystać z zaproszeń kierowanych przez telemarketerów, ale tym razem dałam się namówić i umówiłam się na "niezobowiązującą" rozmowę. Zachętą był voucher na bezpłatne lekcje.Poszłam i zostałam w Recepcji skierowana do młodego Pana z dwoma pierścieniami na ręce i nastroszonej fryzurze. Pomimo, że powiedziałam, że nie chcę składać żadnych deklaracji co do uczestnictwa (powołałam się na ustalenia z telemarketerką), byłam cały czas nagabywana o to czego oczekuję od kursu etc. Odnosiłam wrażenie, że Pan prowadził rozmowę według konkretnego scenariusza. Był zdziwiony, że nie wiem o rankingu Forbesa, w którym szkoła Speak Up jest na 1 miejscu. Nakłoniona, wyraziłam ochotę zapisania się na krótszy czyli 6 miesięczny kurs. W tym momencie okazało się jednak, że nie jestem atrakcyjnym klientem dla firmy. Zaproponowano mi cenę 3.150zł za okres 4-6miesięcy. Żadnego voucheru nie dostałam i miałam poczucie zmarnowanego czasu z przemądrzałym sprzedawcą, który nie potrafił znaleźć dla mnie ciekawej oferty i deprecjonował moje dotychczasowe umiejętności.

Aneta_825

08.07.2013

Speak Up

Placówka

Poznań, Św. Marcina 46/50

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi