Opinie użytkownika (1)

Sprzedawczyni pokazała możliwości...
Sprzedawczyni pokazała możliwości funkcyjne danego mebla tj. rozłożyła kanapę, pokazała jak można spać na niej w wygodnej pozycji, pokazała miejsce na poduszki i kołdrę, mówiła też o właściwościach ustawienia danego mebla. Podczas rozmowy nastąpiła obiekcja odnośnie rodzaju materiału, reakcja sprzedawczyni była natychmiastowa, otóż zabrała klienta do miejsca z katalogami i wzornikami materiałów i wzorów, zaprezentowała różne kombinacje materiałowe i wzorowe, zatem klient mógł sobie wyobrazić, w tym wypadku, daną kanapę z interesującym wzorem; kolejna obiekcja dotyczyła ceny (była za wysoka), sprzedawczyni zaoferowała inną kombinację tj. zaproponowała wykonanie kanapy z tańszych materiałów (z grupy B), znała już oczekiwania klienta, zatem poruszała się w obszarze materiałów podobnych do wcześniej wybranych. Sympatyczna obsługa - przywitanie klienta i rozmowa z nim przebiegała w miłej atmosferze, klient czuł się swobodnie; wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania - sprzedawczyni odpowiadała na każde zadane pytanie, satysfakcjonowało to klienta; pomoc w rozjaśnieniu myśli klienta tj. klient do końca sam nie wiedział jakiego modelu poszukuje, natomiast sprzedawczyni zaoferowała różne możliwości zarówno te znajdujące się w salonie jak i te z katalogu

Angelika_251

21.04.2013

Black Red White

Placówka

Wejherowo, Gdańska 21

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi