Miałam problem z oszustwem telefonicznym. Ktoś podał się za pracownika banku chcąc wyłudzić ode mnie dane. Zadzwoniłam na infolinię, bardzo miła pani wytłumaczyła, że bank nie prowadzi takich praktyk, nie wykonuje takich telefonów. Zaproponowała mi kilka rozwiązań zabezpieczających moje konto bankowe, a także poleciła zgłosić sprawę na policję. Poczułam się zaopiekowana i bezpieczna jako klient tego banku.
Odwiedziłam ostatnio drogerię w Radzyniu Podlaskim. Miejsce bardzo przyjemne, wszystko uporządkowane na półkach, bez problemu można odnaleźć ceny produktów. Przemiła i bardzo pomocna obsługa, w dodatku z super podejściem do dzieci. Jestem bardzo zadowolona z wizyty i z pewnością tam wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.