Opinie użytkownika (2)

Dnia 9 sierpnia...
Dnia 9 sierpnia podjechałam do dyskontu LIDL przy ulicy Strusia w Krakowie. Zwróciłam uwagę na teren zewnętrzny, który był czysty. Pod wiatą z wózkami również było czysto. Na samym początku wejścia obok systemu prowadzenia klienta były umieszczone aktualne gazetki . Towar na wejściu był ładnie ułożony i dostępny dla klientów. Stoisko z warzywami posiadało bogatą ofertę warzyw i owoców wraz z opisami cenowymi. Kosze z artykułami przemysłowymi zostały ułożone prawidłowo oraz posiadały ceny. Po dokonaniu zakupów podeszłam do kasy. Przede mną była jedna osoba. Kasjer, który kasował poprzedniego klienta był bardzo nieuprzejmy. Klient ponieważ chciał zapłacić za zakupy kartą płatniczą bez uprzedniej zgody pracownika sam włożył kartę do terminala na co pracownik zareagował w nieuprzejmy sposób mówiąc opryskliwym głosem „czy mógłby pan tego nie wkładać”. Kiedy przyszła moja kolej nie zostałam przywitana przez pracownika, kasjer wypowiedział kwotę do zapłaty a następnie wydał zgodną resztę jednak nie podziękował za zakupy a nawet nie podziękował. Pozytywnie można ocenić czystość w sklepie, ekspozycję towarów jednak obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.

Anna_2101

11.08.2010

LIDL

Placówka

Kraków, os. J Strusia 21

Nie zgadzam się (21)
Dnia 19 lutego...
Dnia 19 lutego podejchałam na stację BP w Krakowie przy ulicy Olsza 191. Podjechałam pod dystrybutor, aby zatankować samochód. Teren zewnętrzny był odśnieżony, zadaszony a w czasie mojego tankowania było równeż trzech innych klientów. Po zatankowaniu samochodu udałam się do kasy w celu zapłaty za paliwo. Na stacji trzy stanowiska kasowe z których tylko jedna kasa była czynna. Przede mną stała jedna osoba więc czas oczekiwania wynosił około 2 minut. Po podejściu zostałam przywitana przez kasjera a następnie pracownik poprosił o wskazanie dystrybutora, po podaniu podał kwotę do zapłaty oraz zapytał czy wystawić fakturę. Poprosiłam o rachunek. Po zapłaceniu zostałam pożegnana przez kasjera. Kasjer nie zaproponował dodatkowej sprzedaży a zwykle sprzedaż sugerowana występuje. Szybka obsługa bez żadnych utrudnień jednak obsługa bez większego zainteresowania klientem.

Anna_2101

22.02.2010

BP

Placówka

Kraków, Olsza 191

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi