Opinie użytkownika (3)

PRZEBIEG WIZYTY:Pracownica pojawiła...
PRZEBIEG WIZYTY:Pracownica pojawiła się przy stoisku w ciągu dwóch minut od mojego pojawienia się w sklepie. Przywitała się, pytając czy szukam konkretnego produktu. Wyjaśniłam czego poszukuję: pędzel do makijażu oraz baza pod cienie. Pracownica wskazała produkt, nie wyjaśniając dlaczego wg niej będzie on spełniał moje oczekiwania. Poprosiłam o wyjaśnienie różnic pomiędzy zaproponowanym przez nią produktem, a innym wyglądającym podobnie. Pracownica nie udzieliła odpowiedzi na moje pytanie, ale wyjaśniła dlaczego ten produkt nie będzie dla mnie odpowiedni. W przypadku bazy pod cienie zaprezentowano mi tylko jeden produkt. Pracownica omówiła jego zalety, sposób aplikacji i ilość produktu jaki należy dozować. Zdecydowałam się na zakup. Obsługa przy kasie była szybka i sprawna. Zaproponowano mi zakup dodatkowych produktów w niższych cenach.OGÓLNE WRAŻENIA:Moje wrażenia z wizyty są negatywne. Obsługująca mnie osoba była niezainteresowana procesem sprzedaży. Nie zostałam zapytana jakie mam oczekiwania wobec produktu, sama musiałam się wypytywać o podstawowe informacje o produkcie. Jako klient czułam się jak intruz, który przeszkadza pracownikowi. Czystość sklepu oceniam bardzo dobrze: neutralny zapach, czyste powierzchnie blatów- brak zastrzeżeń.Podsumowując: gdyby nie moje przywiązanie do marki i wiedza o jakości produktów, prawdopodobnie nie wróciłabym do tej placówki.

Anna_3853

06.04.2012

INGLOT

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
PRZEBIEG WIZYTY:Pracownica obsługi...
PRZEBIEG WIZYTY:Pracownica obsługi zapytała czy szukam jakiegoś konkretnego produktu. Po moim wyjaśnieniu, że poszukuję podkładu do twarzy określonej marki zostałam zaprowadzona do odpowiedniego stanowiska w drogerii. Zostałam zapytana czego konkretnie oczekuję od podkładu: jakiego oczekuję efektu, jakiej trwałości, na jakich cechach produktu najbardziej mi zależy. Wyjaśniłam jakie są moje preferencje. Pracownica wskazała produkt, który powinien spełnić moje oczekiwania: podkreśliła jego zalety, wyjaśniła jak należy go dozować i jak nakładać. Pokazano mi także dla porównania drugi produkt tej samej marki, aby pokazać różnice między nimi. Następnie poprosiłam o pomoc przy wyborze koloru podkładu. Pracownica pokazała mi najbardziej uniwersalne kolory, wybierając dwa najbardziej odpowiednie dla mnie. Pomogła mi nałożyć podkład i porównać efekty. Wyjaśniłam, że zależy mi na trwałości podkładu, a także przedstawiłam swoje obawy odnośnie wyglądu produktu w świetle dziennym, więc pracownica zaproponowała mi próbkę do wykorzystania w domuOGÓLNE WRAŻENIA:Pracownica wykazała się dużą wiedzą na temat produktu. Opowiedziała o cechach produktu, jego trwałości i jakości. Wskazała także inne kosmetyki, które z pewnych względów mogą mnie zainteresować. Potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące dozowania i nakładania.Podsumowując: oceniam pracownicę bardzo dobrze. Była bardzo pomocna, przed wskazaniem produktu przeprowadziła szczegółowy wywiad dotyczący moich oczekiwań i preferencji. Wykazała się pomocą przy testowaniu kosmetyku. Oprócz kompetencji pracownica wykazała się wysoką kulturą i uprzejmością wobec klienta. Zachowywała się przy tym w sposób naturalny, sprawiała wrażenie szczerze zainteresowaną udzieleniem pomocy.

Anna_3853

06.04.2012

Sephora

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
PRZEBIEG WIZYTY:Pracownica obsługi...
PRZEBIEG WIZYTY:Pracownica obsługi pojawiła się w ciągu 3 minut od chwili mojego pojawienia się w pizzerii. Przywitała, a następnie zaproponowała stolik (zapytała dla ilu osób ma być). Zaraz po zajęciu miejsca otrzymałam menu i zostałam poinformowana o tym, że pani za chwilę podejdzie przyjąć zamówienie. Ponownie pojawiła się ponownie po około 5 minutach. Kelnerka odpowiedziała na moje pytanie dotyczące jednego z dań, a następnie przyjęła zamówienie, nie używając przy tym notatnika. Przed odejściem od stolika powtórzyła całe zamówienie, upewniając się czy czegoś nie pominęła oraz poinformowała w jakiej kolejności zostanie zrealizowane. Zamówienie to: sałatka cezar z kurczakiem, crostini (4 szt.) oraz herbata mrożona. Napój i sztućce podano niemalże natychmiast. Następnie podano crostini (2 szt.) i sałatę. Pracownica przeprosiła i poinformowała, że reszta crostini zostanie podana za chwilę. Od tego momentu do podania brakującej części zamówienia minęło ok. 5 minut. Kelnerka pojawiła się chwilę po zakończeniu mojego posiłku, w celu zebrania talerzy. Zapytała czy mam ochotę na deser. Odmówiłam, prosząc o rachunek. Pracownica zapytała jaką metodą zostanie dokonana płatność. Płatność została dokonana kartą, przy stoliku. Zostałam uprzejmie pożegnana.OGÓLNE WRAŻENIA:Obsługę oceniam bardzo pozytywnie: czułam się obsłużona, ale nie osaczona. Kelnerka natychmiast reagowała na moje zachowanie: nie musiałam długo czekać ani na złożenie zamówienia, ani na rachunek. Zostałam uprzedzona i przeproszona za oczekiwanie na część posiłku. Kelnerka zachowywała się w sposób miły i sprawiała sympatyczne wrażenie. Potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące potraw. Jej wypowiedzi były zwięzłe i rzeczowe.Czystość lokalu oceniam bardzo dobrze: podczas mojego pobytu w lokalu był dość duży ruch (ok. 80% miejsc było zajęte) przy czym nie było widać śladów poprzednich klientów. Stolik obok został posprzątany w kilka minut po odejściu od niego gości.Jedynym minusem był czas oczekiwania na część zamówienia.

Anna_3853

23.03.2012

Pizza Hut

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi