Opinie użytkownika (7)

Pojechałem w celu...
Pojechałem w celu naprawy oraz wymiany kilku rzeczy w moim starym samochodzie. Na wejściu zostałem poczęstowny kawą (ewentualnie była również herbata). Powiedziałem co mi jest potrzebne i wybrałem części. Pan zapisał i dał mechanikom. Oni po sprawdzeniu stwierdzili, że trzeba jeszcze kilka innych rzeczy wymienić, ale nikt nie nalegał, ani nie naciskał, a ja byłem na to przygotowany. Naprawa trwała kilka godzin więc pojechałem gdzie indziej, ponieważ dostałem samochód zastępczy bez żadnych problemów. Pan cały czas był ze mną w kontakcie i pytał się co zmieniać, jakie części dokładnie dać i co jeszcze robić (nie raz się spotkałem w innych warsztatach iż nikt mnie o nic nie pytał i później wychodziły problemy). Wróciłem gdy samochód był już zrobiony. Gdy doszło do płacenia byłem mile zaskoczony, ponieważ wyszedł mniejszy niż wcześniej rozmawialiśmy co też mi się jeszcze nie zdażyło. Naprawdę polecam ten warsztat, miła i fachowa obsługa i naprawdę cena nawet niższa niż adekwatna do tego jak robią, a robiłem i części i elektrykę i blacharkę z lakierowaniem.

Arkadiusz_119

21.10.2009

EMTI Centrum Napraw Samochodów

Placówka

Warszawa, Chełmżyńska 12

Nie zgadzam się (28)
Wszedłem do sklupu...
Wszedłem do sklupu w celu zakupu pierścionka. W salonie bardzo czysto, a Pani jak tylko wszedłem powiedziała mi "dzień dobry" bardzo miłym głosem. Zacząłem wybierać, a Pani mi opowiadała o pierścionkach i pomagała w doborze cały czas prowadząc ze mną miłą konwersację. Wybrałem pierścionek i kupiłem oraz dodatkowo dostałem kartę zniżkową na następne zakupy. W domu okazało się iż zakup jest za duży więc następnego dnia udałem się znów do salonu. I znów ta sama miła atmosfera, dobrałem odpowiedni już rozmiar oraz inny pierścionek gdyż wydał mi się ładniejszy i to bez żadnych problemów ze zwrotem czy reklamacją, a jedynie musiałem uregulować różnicę ceny, naprawde polecam ten sklep z biżuterią.

Arkadiusz_119

21.10.2009

Yes

Placówka

Warszawa, ul. Górczewska 124

Nie zgadzam się (25)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu w celu zakupu telofonu i radia do samochodu, po minucie oglądanie telefonu podszedł do mnie sprzedawca i zaczął opowiadać o wadach i zaletach aparatów które mu pokazywałem. Wybrałem trzy modele i Pan bardzo mnie przepraszał, ale jednego modelu mieli tylko jedną sztukę i do tego zarysowaną (ta najdroższą) więc wybrałem inny i po minucie dosłownie czekania, miałem go już w koszyku. Podobnie było z radiem, też usłyszałem obszerny opis i po wyborze ku mojemu zdziwieniu sprzedawca zaproponował mi identyczny model o 100zł tańszy, a nie miał tylko wejścia na USB, które mi do szczęścia nie jest potrzebne więc się zgodziłem i poszedłem do kasy zapłacić gdzie razem z Panią sprawdziliśmy dokładnie czy wszystko jest w zestawie, dodatkowo muszę dodać iż wszystkie półki na które zwróciłem uwagę były dokładnie umyte, a wykładzina na podłodze wysprzątana. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tym sklepie, ponieważ kupiłem to co chciałem w jakieś 20 minut razem z doradztwem.

Arkadiusz_119

16.10.2009

Media Markt

Placówka

Warszawa, Górczewska 212

Nie zgadzam się (25)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu aby wybrać i kupić buty. Wybrałem interesujący mnie model i przymierzyłem (trzy stały na półce w tym mój rozmiar), chciałem przymierzyć także drugi i kupić i tu zaczął się problem. Najpierw czekałem15 minut na pojawienie się jakiegoś sprzedawcy i się nie doczekałem, później zacząłem sam szukać, ale każdy mówił, że to nie jego dział i że zaraz przyjdzie odpowiedni sprzedawca, tak minęło kolejne 10 minut, wreście zauważyłem iż jakiś sprzedawca którego do tej pory nie widziąłem idzie na magazyn więc poprosiłem o rozmiar wybranego modelu, sprzedawca z niechęcią i grymasem na twarzy na mnie spojrzał i wręcz z łaską powiedział, ż zaraz przyniesie i faktycznie przyniósł tylko szkoda, że faktycznie po kolejnych 25 minutach. I tak zamiast kupić szybko buty na które byłem zdecydowany musiałem czekać na łaskę sprzedawcy, ponieważ inni wykręcali się od tej czynności mówiąc, że to nie ich dział.

Arkadiusz_119

14.10.2009

GO Sport

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (23)
Oglądałem telefony i...
Oglądałem telefony i przez 15 minut nikt się mną nie zainteresował pomimo trzech pracownikó z czego jeden sam bawił się telefonem. Podłoga czarna od brudu i gdzie niegdzie widziałem "koty" w rogach. Podszedłem i usiadłem u konsultantki (na niewygodnym krzesle, strasznie twardym i źle wyprofilowanym). Na biurku konsultantki leżała sterta papierów z danymi innych klientów i bez problemu mogłem sobie poczytać ich dane jak i inne informacje ich dotyczące łącznie z fakturami i ich numerami telefonów. Chciałem wyjaśnić niezgodności na bilingu, Pani wzięła moje dane: imię nazwisko, nuumer telefonu i hasło abonenckie, które miałem podać słownie przy innych klientach co mi się nie spodobalo więc wypisałem hasło na kartce, a Pani polożyła ją obok innych dokumentów i inni mogli sobie je spkojnie czytac dopóki nie zwróciłem uwagi, nie spodobało mi się, że Pani uwierzyła mi na słowo i nie wymagała żadnego dokumentu tożsamości. Zaczęło się wyjaśnianie bilingu i tak siedziałem sobie jakieś 20 minut w milczeniu, po tym czasie Pani spytała mnie o kilka rzeczy i dalej siedziałem przez kolejne 10 minut po czym dowiedzialem się, że mam zadzwonić do biuro obsługi klienta i tam wyjaśniać sprawe, bo ona nie jest mi wstanie pomóc czego nie byłem w stanie zrozumieć. Zdenerwołałem się "podziękowałem" za pomoc i wyszedłem oburzony. Podsumowując, spędziłem tam prawie godzinę i nic nie załatwiłem, byłem w tym "salonie" pierwszy i ostatni raz.

Arkadiusz_119

08.10.2009

T-Mobile

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (28)
Udałem się do...
Udałem się do odziału banku i od progu odział wydał mi się przyjazdny. Wszędzie czysto, uśmiechnięta obsługa. Z racji, że była mała kolejka zostałem przywitany i mile poproszony abym sobie usiadł i poczekał chwilkę. Nadeszła moja kolej i zanim zdążyłem wstać usłyszałem miłe "zapraszam oraz dzien dobry w czym mogę pomóc". Obsługiwała mnie miła Pani imieniem z tego co pamiętam Magda i czuć było jej pozytywne nastawienie do klienta. Poprosiłem o informację o karcie kredytowej i lokatach i to nie tylko o jednym rodzaju, a o wszystkich dostępnych (nikt mnie w tym odziale nie zaszufladkował jak to czasem bywa i nie przedstawił tylko jednej opcji danego produkt), opowiadał mi dobre 30 minut odpowiadając także rzeczowo na moje pytania. Pomimo tych 30 minut to wydało mi się to jako chwila, ponieważ tak mi tłumaczyła, że było miło słuchać, formalności zajęly doslownie moment gdyż dalej rozmawiała ze mną także na temat mojej opini na temat produktów, naprawde nie miałem się do czego "przyczepić", a nie raz zdarza mi się narzekać na obsługę klienta w innych bankach czy oddziałach. Dodatkowo Pani powiedział, iż do mnie rano zadzwoni i powiadomi o decyzji i faktycznie z samego rana to uczyniła z takim samym entuzjazmem z jakim mnie obsługiwała. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów wyszedłem z banku zadowolony i załatwiłem wszystko bez kłotni jak i straty czasu. Obsługa byla bardzo miła i rzeczowa co jest dla mnie najważniejsze, a dodatkowym plusem był mały oddział, który wydał mi się przytulny co rzadko się zdarza, aż chce się tam wrócić ponownie aby załatwić jakąś srawę.

Arkadiusz_119

08.10.2009

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Dickensa 19a

Nie zgadzam się (27)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu odrazu rzuciła mi się w oczy bruda podłoga pomimo wczesnej godziny, była nieumyta. Zacząłem oglądać lodówki z zamiarem kupna i przed 20 minun żaden z pracowników (widziałem 2 nie zajętych klientami) nie raczył podejść do mnie i pomóc mi w wyborze. Po wyborze produktu udałem się do najbliższego pracownika w celu sfinalizowania transakcji i znów czekałem prawie 10 minut na to aż skończy coś wpisywać w komputerze, o lodówce nie opowiedział mi nic tylko podał trzy możliwości przedłużenia gwarancji, ale nie zachęciło mnie to do jej kupna, ponieważ nie opowiedził na czym ona dokładnie ma polegać. Poprosiłem jescze o pomoc w wyborze odkurzacza i pokazałem jakie modele mnie interesują niestety on usilnie opowiadł o inny o 500zł droższym cho'ciaż mówiłem, że taki mi nie potrzebny i z racji tego zrezeygnowałem z zakupu. Poszedłem do kasy zapłacić i tu wszystko odbyło się szybko i sprawnie, zapłaciłem, a Pani opowiedział mi dokładnie o warunkach dostawy jakie mam do wyboru i wybrałem jedną z opcji. Paniz kasy była miła i rzeczowa dodatkowo umiała powiedzieć takie proste słowa jak dzień dobry, dziękuję i dowidzenia, a pracownik zajmujący się moją obsługą nie potrafił i był oschły (zauważyłem iż był to kierownik - tak wynikało z plakietki) i jakoś nie zachęcał mnie do zakupów nie licząc tego jednego wybranego przez niego odkurzacza. Plusem samego sklepu jest to iż asortyment i jego ilość pozwolił mi na porównanie produktu i dostosowanie odpowiedniego do moich potrzeb, ale niestety bez fachowej pomocy pracownika. Byłem zadowolony z zakupu, ale niestety nie z pomocy i obsługi nie licząc Pani w kasie.

Arkadiusz_119

08.10.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi