Opinie użytkownika (1)

- brak wiedzy...
- brak wiedzy merytorycznej na temat podstawowych zagadnień technicznych - zmiana częstotliwości związana z cyfryzacją - najczęstszy problem który pojawiał się w BOK to osoby starsze które były informowane że ponowne dostrojenie celem odbierania np. TVP2 wymaga wizyty technika która jest oczywiście dodatkowo płatna- dramatycznie rozwiązany system jednej kolejki ( pomimo automaty z numerkami ) - czas oczekiwania na obsługę to minimum 45 minut- doradcy nie informują Klientów o niedogodnościach związanych z ofertą - sprzedawana jest najbardziej korzystna dla doradcy -

Bartosz_163

03.01.2013

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (2)
26.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pana uwagi oraz przesłanie w wiadomości prywatnej swoich danych. Dzięki temu mogliśmy się skontaktować telefonicznie i wyjaśnić opisywane przez Pana kwestie. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Pana dyspozycji. Wizyta technika na życzenie Abonenta jest dodatkowo płatna, dlatego też zalecamy kontakt z Infolinią - dzięki wykwalifikowanej kadrze Specjalistów Działu Technicznego wiele spraw można rozwiązać telefonicznie pod numerami 801 0801 80 lub 58 742 65 00. Pragniemy nadmienić, iż w trosce o naszych Abonentów i ich czas w automacie zgłoszeniowym można wpisać swój numer kontaktowy, a dedykowany Specjalista oddzwoni i wyjaśni wątpliwości. Nasi Konsultanci zobowiązani są do udzielenia wszelkich informacji na temat obowiązującej oferty, a wszystkie jej warunki znajdują się w Regulaminach Promocji dołączonych do umowy. [AA]

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi