Opinie użytkownika (6)

Całkowity brak zainteresowania...
Całkowity brak zainteresowania moją osobą, po wejściu do sklepu zostałem potraktowany z wielką obojętnością i pogardą. Nikt nie zaproponował mi pomocy, gdy sam o nią poprosiłem - nie znalazła się osoba, która zechciałaby mi jej udzielić. Na pytanie o rodzaj materiału, z którego wykonano wybrany przeze mnie łańcuszek, udzielono mi krótkiej odpowiedzi stanowczo mówiącej, iż jest to asortyment z wyższej półki - na którą mnie nie stać. Asortyment w sklepie był mocno ograniczony, skłaniający się głownie do rzeczy o wartości przekraczającej 2500zł. Przeglądając stronę www sklepu, znalazłem interesujący mnie przedmiot. Niestety w sklepie podając nazwę i kod produktu odpowiedziano mi, że dany produkt muszę znaleźć sobie sam. Natomiast kody umieszczane na stronie, mają za zadanie ułatwić znalezienie produkty, niestety personel za wszelką cenę twierdził, iż tak nie jest.

Damian_245

31.12.2010

Apart

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (6)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym korzystałem z usług stacji Lotos, niestety obsługa jak i sam fakt wyglądu zew. stacji bardzo mnie zawiódł. Stacja znajduje się na wzniesieniu niestety podjazd do stacji jak również wyjazd z niej był nie odśnieżony przez co, mój samochód wypadł na środek trasy pomimo bardzo małej prędkości. Tankowanie samochodu była znacząco utrudnione ze względu na dziwne zachowanie dystrybutora (wlewał po ok 100ml paliwa co 10sek) fakt zgłoszony został obsłudze na co uzyskałem odpowiedź, że nie potrafię lać paliwa. Po zapłaceniu za rachunek, ponowanie udałem się na stacje zakupić coś do zjedzenia, cena z końcówką ,99gr i kolejny raz usłyszałem, iż reszta będzie bez 1gr.

Damian_245

27.12.2010

LOTOS

Placówka

Rybnik, Żorska 83

Nie zgadzam się (18)
Będąc dziś na...
Będąc dziś na stacji LOTOS, spotkała mnie dośc przykra niespodzianka. Mianowicie na stacji zalegały dość duże ilość śniegu, nawet pomiędzy dystrybutorami. Zatrzymanie pojazdu przy dystrybutorze było bardzo utrudnione. Niestety z pracowników stacji nikt nie był skłonny do jej odśnieżenia nawet w małym stopniu. Kasjerka na stacji sprawiała wrażenie, iż została tam zmuszona do pracy. Nie usłyszałem ani "Dzień dobry", ani nic podobnego.Cała podłoga w budynku była zaniesiona śniegiem i błotem. Ceny na stacji są naprawdę bardzo wygurowane. Ogólne wrażenie jakie sprawiła na mnie stacja jest bardzo negatywne.

Damian_245

01.12.2010

LOTOS

Placówka

Będzin, Żeromskiego 13

Nie zgadzam się (9)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym dokonałem kontroli asortymentu na stacji BP. Większość produktów posiada końcówke ceny .99gr lub .39gr, po podejściu do kasy okazuję się, iż kasjer nie posiada reszty do wydania, zawsze zostaje pytanie - czy może być bez 1gr. Jestem dość częstym klientem na oewj stacji i wiem, że takie sytuacje zdarzają się zawsze. W dniu dzisiejszym na stanowisku przed dystrybutorem znalazła się duża plama z ropy, którą parcownicy nie zabezpieczyli należycie. Przy kasach zawsze znajduje się wiele nie potrzebnych rzeczy, które bardzo utrudniają dokonanie zakupu.

Damian_245

17.11.2010

BP

Placówka

Pyrzowice, Transportowa

Nie zgadzam się (0)
Robiąc zakupy na...
Robiąc zakupy na stacji, zauważyłem iż duża większość produktów znajdujących się zaraz przy stanowiskach kasowych jest zabrudzona kurzem. Niestety mimo faktu upomnienia personelu przypadłość ta występuje nadal. Na ladach znajdujących się przy kasach wyłożona jest zbyt duża ilość towaru, co w wielkiej mierze utrudnia dokonywanie płatności. W męskiej toalecie panował bardzo nieprzyjemny zapach, a lustro było bardzo zabrudzone.

Damian_245

24.05.2010

BP

Placówka

Katowice, Sokolska 186

Nie zgadzam się (29)
W dniu dzisiejszym,...
W dniu dzisiejszym, byłem klientem banku ING w Będzinie. Czas oczekiwania do doradcy, wynosił ok 25min. Po podejściu do pani A. S. zostałem przywitany i zaproszony do rozmowy. Obsługująca mnie Pani, wykazała się wielkim zainteresowaniem moją osobą przedstawiając mi wszystkie możliwe warianty karty kredytowej, proponując najlepszy dla mnie, dodatkowo zaproponowała mi zmianę typu konta dla zaoszczędzenia czasu jak również pieniędzy. Niestety sam fakt załatwienia formalności jest bardzo długi (ok 20 min), jak również ilość podpisów które składałem była bardzo duża.

Damian_245

24.05.2010

ING Bank Śląski

Placówka

Będzin, Sączewskiego 12

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi