Opinie użytkownika (3)

Parking czysty, z...
Parking czysty, z kostki jasnej i miejsca parkingowe są oddzielone czerwoną kostka, zawsze samochody są ładnie zaparkowane, w nocy budynek restauracji bardzo ładnie oświetlony. Strefa wejścia czysta posprzątana, wszędzie są dekoracje z żywych kwiatów, na prawo za drzwiami głównymi mamy ładną szafę na kurtki, parasole. W lecie klimatyzacja bardzo ładnie schładza wnętrze restauracji, gdzie jedząc gorące czy pikantne dania nie "pocimy" się. Menu przejrzyste, czytelne i bardzo bogate, mamy do wyboru kilkadziesiąt dań, przystawek, deserów, kaw (z rysunkami), lodów, drinków, stali kelnerzy swoja prace wykonują bardzo rzetelnie, oddają serce choć czasem potrafiłem być bardzo marudzący to i tak znosili moje wymysły i pytania. Muzyka nastrojowa, przestrzega się zakazu palenia w miejscach publicznych. Czas podania maks do 30 min na jakieś danie które kuchnia musi przygotowywać specjalnie dla mnie a inne do 16minut. Pracownicy są zawsze zadbani, czyści, uprzejmi, widać u nich profesjonalizm.Moim zdaniem trochę ceny są za wysokie o jakieś 15% w porównaniu do panujących na Podkarpaciu zarobków. Minusem jest to że grill jest przed wejściem a nie z boku czy też z tył budynku z dala od głównej drogi krajowej.

Damian_344

05.08.2011

Różana

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Potraktowano mnie jak...
Potraktowano mnie jak ducha, pytając o przedmiot pani powiedziała: "jak nie ma na stołach to nie ma", a Pan wzruszył ramionami, spytał mnie czy patrzyłem na stoły po czym odp: " to jak tam nie ma to nie będzie", nawet nie sprawdził na stole promocyjnym w dzień wejścia przedmiotu na promocje czy takowy maja na sklepie, czy może był i została sama cena, czy też mógł sprawdzić w komputerze. Pani przy kasie nie chciała końcówki groszowej, na sklepie było 3 pracowników gdzie to był piątek, dzień większego ruchu u nas w mieście, owoce były delikatnie czarne(banany), reszta była ok, palety równo, brak pustych kartonów, widać było ład i porządek. Powinni poprawić jakość obsługi. Plakaty na dworze były aktualne, wejście czyste, brak personelu ochrony na sklepie jakoś poprawia komfort psychiczny.

Damian_344

05.08.2011

LIDL

Placówka

Jasło, Jana Pawła II 37

Nie zgadzam się (1)
Brak namalowanych liń...
Brak namalowanych liń parkingowych, brak konkretnej reklamy, brak toalet dla klientów, sklep osiedlowy powinien mieć koszyki by klient mógł swobodnie się po nim poruszać i zrobić szybkie małe zakupy. W gablocie przed sklepem zawsze aktualna oferta jest wywieszona, wokół sklepu zawsze czysto. okna wejściowe czyste, wchodząc alejka pracownicy prawie zawsze widoczni przy ściąganiu pustych kartonów czy tez foli a także na bieżąco uzupełniany asortyment w półkach, szczyty promocyjne zawsze przejrzyście ułożone, moim zdaniem powinna być maszyna do pieczenia kajzerek, obsługa bardzo miła, zaprowadzą do pytanego produktu (jajka), owoce i warzywa są starannie przebierane bo nie udało mnie się znaleźć coś nie dobrego jakościowo. Kasa nr 2 ma zbyt krótką taśmę i tworzą się przez to szybkie kolejki. Mały sklep i może przez to nie zawsze jest wszystko to co na ulotkach lub po prostu zbyt wcześnie jest towar ściągany a może tak szybko sprzedawany. Jak najbardziej mogę polecić tą placówkę Biedronki. Moja ocena to -5.

Damian_344

05.08.2011

Biedronka

Placówka

Bielsko-Biała, Cyniarska 26

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi