Opinie użytkownika (1)

Możliwe, że jeśli...
Możliwe, że jeśli chodzi o tak prostą sprawę jak odczyt licznika, to pracownicy radzą sobie bardzo dobrze. Widać przygotowanie pod kątem zasad obsługi klienta, ładnie i grzecznie zwracają się do klienta. Jednak w bardziej skomplikowanych sytuacjach jest jedna wielka tragedia. Mojej sytuacji nie nazwałabym nawet "skomplikowaną", gdyż chodzi o ponowny montaż licznika, który wymontowano nam z powodu błędu w instalacji (oczywiście oskarżono nas o nielegalny pobór prądu,a tak prawdę mówiąc było to zagrożenie życia, o czym mówi paragraf 10, punkt 9.4 regulaminu).Za każdym razem rozmawiałam z kimś innym i dopiero po 4 rozmowach udzielono mi wydawałoby się oczywistej informacji, że sprawę tę TRZEBA załatwić w biurze obsługi (których notabene jest 3 na cały Śląsk). Wcześniej obiecywano nam telefony, kontakty z serwisem, cuda niewidy, my głupi dawaliśmy się zbywać, czekaliśmy, a w rzeczywistości nas totalnie olewano.W końcu zajechaliśmy do biura obsługi, kolejka na godzinę wyczekiwania (3 biura na cały Śląsk!!). Powiedziano nam, że do 48h ma się ktoś odezwać. Nie jest to miejsce wolnodostępne, stąd wyczekiwaliśmy telefonu od serwisanta. Nikt się nie odezwał, dziś mają do końca dnia czas, by zamontować nam licznik. Ale jest godzina 10.00 - cisza. Dzwonimy na infolinię, gdyż musimy dojechać na to miejsce, a cała ta sytuacja wymaga od nas wzięcia wolnego w pracy). Pan obiecuje skontaktować się z biurem obsługi.1,5h - cisza. Dzwonimy. Znowu nowa pani, znów słodkie gadanie, żadnych konkretów. A może jakiś numer telefonu gdzie indziej niż na infolinię? Zapomnijcie... Jakiś tajemny krąg czy co? Nie, przepraszam, są dodatkowe telefony do działu windykacji i dla zgłaszających nielegalny pobór prądu. Paranoja, jedna wielka paranoja. Tydzień bez prądu (panowie wymontowali licznik w piątek o 16.00, kiedy już nic nie można było załatwić z administracją), oskarżenie i groźba kary (mimo regularnie płaconych rachunków i naszej nieświadomości) i grube pieniądze wydane na bezsensowne telefony na infolinię, gdyż jest to jedyny kontakt z firmą Tauron). O nerwach nie wspomnę.

Daria_226

21.06.2012

TAURON

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi