Opinie użytkownika (2)

Salon zorganizowany na...
Salon zorganizowany na małej powierzchni, co sprawia wrażenie bałaganu i braku estetyki. Systemy mebli mieszają się ze sobą i nie są prezentowane dostatecznie czytelnie. Obsługa pomimo dobrej wiedzy i chęci doradzenia klientowi nie jest w stanie przedstawić oferty w taki sposób, aby można w sposób pewny podjąć decyzji o zakupie. Brak oryginalnych wzorników tkanin i wybarwień drewna (część jest prezentowana tylko z drukowanego katalogu, co nie oddaje kolorów rzeczywistych) jest dodatkowym utrudnieniem przed podjęciem decyzji i stwarza możliwość odejścia klienta do innego salonu. Dodatkowym problemem tego salonu, przy dodam dobrej wiedzy, jest zbyt mało elegancki wygląd personelu, co dodatkowo może mieć przełożenie na chęć powrotu do tego salonu.

Dariusz_735

23.06.2014

AS

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Salon mebli biurowych...
Salon mebli biurowych w Toruniu. Wygląd salonu sprawia, że klient powinien być zainteresowany produktami prezentowanymi na ekspozycji. Jest zachowanie estetyki, ergonomi prezentowanych stanowisk pracowniczych, widoczna dbałość o czystość. Zaznaczone jakością i prezentacją mebli poszczagólne rejony salonu sprawiają, że klient sam jest w stanie odnieść się do swoich potrzeb i oczekiwań finansowych jakie ma do dyspozycji. Obsługa salonu mało profesjonalnie niestety potrafi doradzić klientowi (brak chęci lub wiedzy dotyczącej oceny oczekiwań klienta) odpowiedni poziom wyposażenia, dodatkowo mało przekonująco wyjaśnia klientowi (brak wiedzy lub lekceważenie klienta) różnice związane z wykończeniami mebli (lite drewno, okleina naturalna, melamina itp.) co sprawia, że potencjalny klient nie jest przekonany co do jakości prezentowanych produktów. Moim zdaniem przy tak ciekawej prezentacji salonu obsługa jest zbyt mało zaangażowana w pozyskiwanie potencjalnego klienta i nie jest w stanie przyciągnąć swoim zachowaniem nowych. Czas reakcji od momentu wejścia do salonu i podjęcie konkretnej rozmowy powinien być zdecydowanie krótszy aby zachować jakość profesjonalizmu i dbałości o klienta.

Dariusz_735

23.06.2014

K&W

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi