Opinie użytkownika (3)

Szukałem sklepu w...
Szukałem sklepu w Krakowie który posiadał by na stanie pożądany przeze mnie odtwarzacz mp4, jako, że w sobotę wyjeżdżałem chciałem go kupić do piątku (w czwartek chodziłem po sklepach i szukałem w internecie ). Po obejściu 6 sklepów nie udało mi się go znaleźć w żadnym, tak też postanowiłem przejrzeć ofertę w internecie rożnych sklepów i podzwonić z zapytaniem o dostępność produktu. Tak natrafiłem na sklep ROM. W ofercie posiada on gamę produktów rtv i agd oraz komputery wraz z akcesoriami. Po wpisaniu w wyszukiwarce na stronie sklepu, znalazło szukaną mp4ke, zadzwoniłem czy jest ona dostępna. Pani która odebrała była bardzo miła, po podaniu nazwy produktu od razu powiedziała mi, że może być on dostępny na piątek(w czwartek dzwoniłem). Od razu poprosiłem o sprowadzenie go, nie musiałem wypełniać niczego na stronie by zamówić, mogłem to zrobić od razu telefonicznie co nie jest tak często spotykane w tego typu sklepach. W piątek przyszedłem ok godziny 13.30 po odbiór. W lokalu byłem jedynym klientem, wystrój wnętrza nie był nadzwyczajny a lokal nie jest zbyt obszerny, panował tu lekki bałagan, jako, że nie jest to sklep gdzie na miejscu chodzi się i ogląda towary nie przeszkadza to zupełnie. Zostałem miło powitany, podszedłem do jednego z 3 stanowisk, usiadłem na standardowym stołeczku z oparciem i zapytałem o mój odtwarzacz, momentalnie Pani przyniosła go. W krótkiej rozmowie opowiedziała mi o firmie odtwarzacza, zapytała czy już robiłem u nich zakupy, o opiniach o odtwarzaczu a w między czasie drukowała rachunek. Zapłaciłem gotówką, otrzymałem resztę i nienagnanie zapakowany produkt, cena mp4ki nie była znacznie wyższa od tych dostępnych w konkurencyjnych sklepach. Pani zaproponowała abym sprawdził czy wszystko jest w opakowaniu, tak też uczyniłem. Było wszystko. Pożegnaliśmy się i wyszedłem. Podsumowując, otrzymałem fachową, szybką i miłą obsługę, cena towaru była przyzwoita, dostępność produktu bardzo dobra. Sklep do najładniejszych za równo z zewnątrz jak i wewnątrz może nie należy tak strona internetowa jest zrobiona bardzo dobrze, jest przejrzysta i łatwa w obsłudze. Kontakt do sklepu jest rewelacyjny. Co do asortymentu, z ciekawości przejrzałem go szukając wybranych produktów, niestety wielu mniej popularnych nie znalazłem. Ceny bywają różne jedne produkty są tańsze inne droższe w porównaniu z innymi sklepami. Również lokalizacja sklepu jest bardzo dobra, bardzo blisko centrum. Sklep zostawił jak najbardziej pozytywne wrażenie.

Dominik_116

21.09.2010

ROM

Placówka

Kraków, Halicka 9

Nie zgadzam się (25)
Wybrałem się na...
Wybrałem się na poszukiwanie garnituru, w centrum handlowym Bonarka wszedłem do sklepu Pierre Cardin. Sklep był czysty, produkty były perfekcyjnie wyeksponowane i poukładane. Po wejściu do sklepu zostałem mile przywitany przez dwóch sprzedawców którzy byli bardzo elegancko ubrani i zapytany o potrzebną pomoc. Skorzystałem z pytania i przedstawiłem moje wymagania dotyczące poszukiwanego garnituru. Natychmiast jedna osoba z personelu zaczęła mi pokazywać ewentualne garnitury(sklep posiada spory ich wybór jak i innych produktów). Jeden z nich spodobał mi się i postanowiłem go przymierzyć. Otrzymałem wiele cennych uwag o tym jak powinien leżeć, jaką dobrać koszulę (Pan proponował od razu dobranie jednej i ewentualny zakup, lecz nie potrzebowałem koszuli) Tak się złożyło, że pasował idealnie do moich wymagań. Miłym zaskoczeniem była cena garnitury (1400zł) w takim sklepie spodziewałem się znacznie wyższej ceny. Postanowiłem go kupić. Przy kasie, sprzedawca zaproponował mi zakup skarpetek które miały być o tyle nie zwykłe gdyż są wykonane z bambusa - skarpetek też nie potrzebowałem. Po dokonaniu płatności kolejnym miłym zaskoczeniem była otrzymanie profesjonalnego pokrowca na garnitur gratis. Przez cały cykl obsługi towarzyszył mi jeden ze sprzedawców, drugi chwilami dopowiadał swoje zdanie, obydwoje byli cały czas bardzo mili. W sklepie byłem jedynym klientem. Na koniec zostałem mile pożegnany i zaproszony ponownie. Miłe obsługa, dobry towar, dobre ceny sprawiają, że na pewno jeszcze tam wrócę.

Dominik_116

15.07.2010

pierre cardin

Placówka

Kraków, ul. kamieńskiego, Bonarka City Center 11

Nie zgadzam się (35)
Wraz z dwójka...
Wraz z dwójka znajomych udaliśmy się aby porozmawiać i coś zjeść. Lokal był bardzo czysty (niczym szczególnym się nie wyróżnia), personel schludnie ubrany. lokal nie był pełen Po zajęciu stolika po jakiś 2-3 minutach podeszła kelnerka z kartą, zostaliśmy miło przywitani, po paru minutach podeszła ponownie przyjąć zamówienie, wybrałem pizze XXL, wybór w karcie jest wystarczający, oprócz pizzy jest kilka dań głównych (mięsnych, makarony) oraz desery, po przyjęciu zamówienia dania, kelnerka zapytała o coś do picia, poprosiliśmy o 3 duże piwa. Czas oczekiwania na posiłek wynosił około 25 minut, pizza była bardzo dobra. Po zjedzeniu posiłku, zwróciłem uwagę z prośbą o otrzymanie rachunku, musiałem czekać co najmniej 5 minut. Zapłaciłem banknotem 100zł i czekałem na resztę, kelnerka kilkakrotnie wychodziła na zaplecze, rozmawiała z innymi pracownikami, po paru minutach dopiero przyszła z resztą w metalowym kubeczku po czym szybko odeszła. Z rachunku w wysokości 58.9zł(o ile pizza jest w dość standardowej cenie o tyle napoje są drogie w porównaniu z konkurencją) dostałem resztę w 5 złotówkach oraz 20 i 10 groszówkach. Po sprawdzeniu okazało się, że brakuje 10 zł. Poprosiłem inną kelnerkę aby zawołała tą która mnie obsługiwała, wyjaśniłem, że brakuje 10zł (po wyjęciu z kubeczka nie chowałem pieniędzy tylko pozostawiłem je na stoliku aby ewentualnie domagać się sprawdzenia nagrania z kamery nade mną). Kelnerka bez wahania wydała mi brakujące 10zł, na dodatek zobaczyłem, że posiadała ona wiele banknotów w każdym nominale stąd moje podejrzenie, że celowo starała się mnie oszukać. Nie otrzymałem żadnych przeprosin.

Dominik_116

15.07.2010

Gusto Dominium

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi