Opinie użytkownika (2)

Klient jak co...
Klient jak co sezon wybiera się do sklepów obuwniczych w celu wybrania najlepszych na daną pogodę czy sezon. W okresie zbliżających się upałów szukałam sandałów, jednak nie uzyskałam jakiejkolwiek pomocy ze strony sprzedawców. PO zapytaniu gdzie znajduje się obuwie letnie zostałam wysmiana i pokazano mi palcem komentując "a co nie widzi pani?" niestety klient czuje się sam w sklepie nie mogąc uzyskać jakiejkolwiek pomocy ze strony któregokolwiek z pracowników. Nie zakupiłam żadnego obuwia mimo całkiem uczciwej i dobrej oferty. Niestety jest to sklep do którego nigdy wiecej nie wejdę.

Dominika_297

20.05.2011

DEICHMANN

Placówka

Opole, Ozimska 72

Nie zgadzam się (3)
Personel sklepu wita...
Personel sklepu wita każdego klienta, prawie do każdego stara się podejść niestety nie każdy uzyskuje fachową pomoc w obsłudze, klientki wychodzą ze sklepu zadowolone, sklep jest uporządkowany a personel uśmiechnięty. Widać, że personel komunikuje się ze sobą chcąc jak najlepiej odgadnąc zyczenia klienta, bardzo przyjemna atmosfera. Sprzedawcy żartują co wpływa pozytywnie na jakość obsługi w opisywanym sklepie.

Dominika_297

20.05.2011

Camaieu

Placówka

Opole, pl. Kopernika 16

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi